Posts by RDMNL2010

83 jaar is toch een zeer mooie leeftijd. Daarbij heeft hij een hoop waargemaakt in zijn leven. Dit rijtje geeft dat al weer he:

Citaat

Hij werd benoemd tot Commandeur in de Orde van Oranje Nassau en Ridder in de Orde van de Nederlandse Leeuw. In België was Heijn Commandeur in de Orde van Leopold II.

Dat zijn er niet vele die dat kunnen zeggen.

R.I.P.!
    Overigens vind ik het wel zeer overdreven van AH dat ze geen muziek en reclames meer maken over de hamsterweken totdat de begrafenis is geweest. Tuurlijk een beetje respect is wel op zen plaats zoals een vlag op half stok maar ze kunnen ook overdrijven!

[offtopic]Hamsterennnnnnnn[/offtopic]

Citaat van Jordy.S

Zoveel had ik er niet opstaan

Ik heb hem net 1 maand

Dan zou ik dat maar eerst proberen om uit te sluiten dat er iets hardwarematigs kapot is;)

Denk ook eerder dat er gewoon een softwarecrash heeft plaatsgevonden waardoor hij nu zo raar doet.

Hopelijk is het snel verholpen door je Recovery cd's ;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 14.01.11 17:21:38:
    en mocht het verholpen zijn zet er dan direct een goede virusscanner op :p

Mocht je interesse hebben en je wilt wat bijverdienen. Kun je me altijd een Privebericht sturen.

Dus sturen jullie mij a.u.b. een PB met wat voor informatie jullie willen ontvangen!

Citaat van az

tree het ging om mensen die niet meer actief zijn op cp.... bij hun account staat het ook aangevinkt maar die vragen niet om cp???? dus het is beter als het uit staat en je het aan kan zetten i.p.v aan en dan kan uitzetten.

Je wilt niet weten hoe vaak dit gebeurt. En wellicht dat de oude gebruikers juist denken van he laat ik nog eens kijken misschien staat er nu wel wat interresants op. Mochten ze het toch niet willen kunnen ze het altijd nog online uitschakelen.

Daarmee als het op een site van jou was geweest had je het geen probleem gevonden dat al die oud leden toch nog maar eens langs kwamen

Beste Cpers,

Ik ben op zoek naar een aantal goede programmeurs.

Voornamelijk PHP/jQuery/JavaScript.

Leeftijd minimaal 16 jaar.

Het betreft hier verschillende opdrachten van klein tot groot. Dus prijzen zijn vooraf niet af te spreken! Wel gaat alles uiteraard in overleg!

Mocht je interesse hebben en je wilt wat bijverdienen. Kun je me altijd een Privebericht sturen.

Heb je geen interesse reageer dan gewoon niet, dit houd het topic overzichtelijk en netjes;)

Overigens zoek ik wel mensen die serieus met hun "werk" omgaan en het niet afraffelen, daar heb ik er al genoeg van zien vertrekken!

misschien wat meer content eraan toe voegen... Misschien een linker menu met games en rechts 2 menuutjes met Nieuwste games en Meest gespeeld ofzo..

Citaat

W0utR
    nu ik een beter oog op designen heb denk ik OMG, DELETE
    de design heeft te veel kleuren het heeft geen eigen stijl
    het lijkt niet echt persoonlijk enz.

Je hebt na 1 reactie al een beter oog op designen?? Knap!!

Overigens vul je jezelf wel goed aan.. de opzet is wel grappig enkel kleurgebruik totaal niet!