Ts heeft al een keuze gemaakt.
Posts by Thisguyisgone
-
-
Wat je ook kan doen is gewoon zorgen dat jij alleen kan inloggen...
-
Gewoon modrewrite... Moet je host wel ondersteunen. http://www.mod-rewrite.nl/
-
En een 30-tal leden. Is ook enige tijd geleden

-
Kan je nog steeds Fils zijn oplossing gebruiken.
-
Wat je simpel kan doen om het in te vullen is in outgame ads en ingame stats ?
-
Ieder lid begint wel met 0 posts. Tevens is een gtp site dat het meestal echte mensen zijn die maar 1 of paar seconde op je site blijven. Dus eigenlijk heb je niet echt veel aan de bezoekers, gewoon een boost.
-
Ik had u vorige post verwijderd omdat de TS dit niet zoekt. Hij zoekt iets dat automatisch tweets plaatst. Niet ophaalt.
-
Ok, hierbij een slotje
-
Ts heeft zijn keuze al gemaakt.
-
Php designer is een goedkopere oplossing en lichter. Misschien daar is naar kijken :)?
-
Ik kreeg inderdaad ook een mail. Het is wat tegenwoordig.
Lag ICTs ook plat gisteren ?
-
Wat is er dan fout aan ?
-
Neen, maar ze streven er wel naar dat je max 2 GB / maand gebruikt
-
Ik heb silver, en ben er zeer tevreden. Hier runnen 2 games op, een portfolio en een vcard. Geen last van downtimes et cetera. (Versio)
-
Ik zit bij Telenet. Je moet thuis een draadloze verbinding hebben en ter beschikking zetten als Homespot. Dan pas zal Telenet je een inlogcode geven die je in gans België kan gebruiken.
Zover ik in je vorige topics las had je nog geen draadloos internet, dus kan je best jouw ouders laten bellen naar Telenet om het draadloos internet te installeren en open te stellen als Homespot. Dan krijg je jouw gegevens die 4 familie leden mogen gebruiken én je mag maar max 2 GB / maand verbruiken.
-
versio.nl
-
Sorry, ik vind 20 EUR al weinig.
-
Even een toevoeging. Source mag niet verkocht worden of je moet een licentieoverdracht regelen via cmshero, ik citeer http://www.cmshero.nl/algemene-voorwaarden/ :
Bij aanschaf van 1 CMS heeft u 1 persoons en domeingebonden licentie. Dit wil zeggen dat u dit CMS voor maximaal 1 website kunt gebruiken op 1 domein door de bij ons bekende klant. Doorverkopen is niet mogelijk. Een licentieoverdracht wel. Wij brengen hiervoor administratieve kosten (€25 incl btw) in rekening. Bij een licentieoverdracht dient de koper de verkoper hiervan op de hoogte te stellen.
-
Topic gaat dicht nadat u het volgende heeft gedaan:
- Vervaldatum;
- Waar het domein is gehost;
- De prijs die u wilt;
heeft toegevoegd. Tot zolang een slotje.