Ik doe dit altijd in oftewel de pan of in de friteuse.
Posts by Thisguyisgone
-
-
Inderdaad. Tevens is dit soort van reclame.
Regels:
3.3 Alle informatie in uw topic moet duidelijk en normaal geschreven zijn. Gebruik daarvoor normaal Nederlands en gebruik een goede omschrijvingen van bijvoorbeeld uw vraag. Dit geldt ook voor de titel.
3.5 Plaats enkel berichten die van toegevoegde waarde zijn. -
Bij Mollie, maar dat is als je in Nederland woont, een Nederlands bankrekening hebt. Zover ik kan lezen aan je Locatie woon je in België. Dan is dit vanaf 50 EUR. Meer informatie kan je vinden op mollie.nl en daar hebben ze ook medewerkers die u graag verder zullen helpen.
Tevens heb je ook Dimopay, Targetpay e.d.
-
Maar dat bespreken we hier niet hé Fils ;).
Ik laat dit topic open om te kunnen zien welk programma elke gebruiker gebruikt, en waarom. Is best wel leuk en heb bv al een programma gezien die ik niet kende en goed werkt! -
Bekijk themeforest.net. Zal je wel wat vinden

-
ALs je een strategie game wilt laten checken verwacht ik een link. Anders moet je je titel aanpassen. Nu zie ik enkel 2 lay-outs.
-
Ik gebruikte vroeger kladblok om alles te leren. Als ik de functies kende, dan is auto adding gemakkelijk ja.
-
Ik laat dit topic nog open zodat anderen mensen die bv de source al hadden herschreven zich kunnen melden of mensen die het willen herschrijven, idem, kunnen melden.
-
Als ik me verveel kan ik het wel doen :p. Kan Paypal ook wel goed gebruiken.
-
Ik vind dit een lay-out die je in 2002 kon gebruiken. Je bent wel al op de goede weg qua ideeën, maar probeer er meer tijd in te steken, let op details en denk ook wat de bezoekers willen zien.
Als er een update is, wil ik deze sowieso 'raten'.
-
Ik kan het ook herschrijven voor je hé ?
-
Het is geen opensource
-
Ok ;).
-
Ts, waarom koop je geen host + Domein. Waar ik host kan je voor het goedkoopste een host pakken voor 0,50 EUR / maand, dat komt op 6 euro en een paar euro voor een domein... Dan ga je echt geen last meer hebben

-
Die van matis werkt bij me, die .gl werkt niet met Telenet bij mij.
-
Het was een test, het was dus een leuke ervaring. Maar ben blij dat we er van af zijn.
-
Informatie vind je gewoon op de site. In België is het vanaf 50 EUR.
-
Is topic van 2 jaar geleden... Dus een slotje!
-
Geduld is een schone zaak.
-
Ja, dat is het inderdaad.