Misschien een idee om wat statistieken mee te delen Koen ?
Posts by Thisguyisgone
-
-
Ok, over het blauwe balkje. Daar komt de vooruitgang van de ronde, maar aangezien er nog geen rode is staat er nog geen tekst.
Speel mee en win vette prijzen is toch nog een stimulatie voor de bezoeker, dat hij / zij niet afhaakt. Dat het de bezoeker doorzet om te registeren en te spelen. -
Licentie overname bij CMShero. Dit heb ik al in een andere topic gedaan. Ik citeer:
CitaatBij aanschaf van 1 CMS heeft u 1 persoons en domeingebonden licentie. Dit wil zeggen dat u dit CMS voor maximaal 1 website kunt gebruiken op 1 domein door de bij ons bekende klant. Doorverkopen is niet mogelijk. Een licentieoverdracht wel. Wij brengen hiervoor administratieve kosten (€25 incl btw) in rekening. Bij een licentieoverdracht dient de koper de verkoper hiervan op de hoogte te stellen.
Bron: http://www.cmshero.nl/algemene-voorwaarden/
Denk eraan dat dus de 25 EUR extra betaald moet worden, maar aan CMSHero!
-
In de ingame of outgame? Tevens, waarom is lelijk?
Aan de mensen die denken dat dit CrimeClub is, ok, dat is juist, maar de code is 100 % heschreven. Dit kan ik laten bevestigen door de crew, dus dit wil zeggen dat het niet illegaal is.
Dank
-
Gesloten op aanvraag door de TS, hij zal meer informatie brengen in de toekomst :)!
-
Meer details hou ik nog geheim, maar ik ben het ook meer dan beu bij hun; zegt meer dan genoeg ;).
-
Dat blauwe balkje wordt een weergave wanneer de ronde eindigt
-
Topic opnieuw geopend. Verkoop is niet doorgegaan.
-
Wat snap je niet?
-
Hallo,
ik ben al een tijdje bezig met een criminal genaamd criminalsz.be. Ik wil jullie mening over de outgame en eventueel de ingame. Punten zijn welkom en de geschatte waarde. Ik heb geen demo-account, dus als er iemand een account wilt maken is het altijd super!
Dank
-
De volgende die een onnodige post plaatst, zal een waarschuwing krijgen. Probeer je op het project te focussen, discussies kunnen gebeuren in het privé.
-
Soort van, de TS van dat topic die ik niet sloot is een supermoderator / hoofdmod, die dus boven mij staat.
-
Het is niet per se omdat het een crewlid is, het is eerder omdat het mijn 'baas' was. Daarom had ik dit intern gemeld zodat een ander persoon dit kon sluiten.
Ik ben blij dat je er begrip voor hebt

-
Hoe actief, actief in retweeten of iets dergelijke ?
-
En Reza, dat zal ik in het vervolg doen. Meestal doe ik dit wel via PM naar het lid zelf.
-
Fils, ik had het ene gesloten, de andere liet ik door iemand hoger dan mij aanpakken. Hoop dat je er begrip voor hebt. Ik had het gemeld ;).
Excuses.
-
Misschien heeft hij niets in aanbieding maar is het gemakkelijker om je te helpen met een bepaald thema.
-
Misschien een idee om een blog erover te maken, is altijd interessant.
-
Ziet er heel goed uit
! -
Via wat betaal je ?