Zover ik kan lezen is het een lay-out, dus .psd. En kan de .html en css en dergelijke geleverd worden tegen een meerprijs
Posts by Thisguyisgone
-
-
Je site responsive maken helpt al veel.
-
heb nergens vermeld dat ik het gemaakt heb, wilde weten wat er beter kon. Maar hierbij een slotje aangezien het Crimeclub is
-
Het is een oude / gemakkelijke source om mee te beginnen.
-
Als dat te weinig is, gelieve een startbod te plaatsen.
-
ik probeer die post te downloaden, maar krijg dan de melding dat ik geen trafiek meer heb ?
hoe kan ik dat oplossen ?alvast bedankt.
Dit is opgelost. In het vervolg een crewlid verwittigen. -
Ja, vroeg ik me niet af. Waarom gebruik je in godsnaam nog iframe ? Er zijn toch betere oplossingen ?
-
Hallo,
ik ben op zoek naar Dutchleader credits. Heb je er, meld dan aub hoeveel en de prijs. Betaling via Paypal
Ferhat
-
In je css staat er dit:
height: 100% !important;
Dit ga averechts werken.
-
Beste ik ben momenteel bezig met de site wat vind u tot nu toe van het design?
Je kunt nu ook de pakketten bekijken en support werkt zodra hij op mijn host staat
M.Martens, in het vervolg lezen! -
Mag je de afbeeldingen van minecraft wel gebruiken ?
-
7 euro paypal
-
Quote van versio's website "Stuur een e-mail naar [email protected], wij helpen u graag verder!
Als u liever gebeld wilt worden, dan kunt u dit vermelden in uw e-mail. Wij zullen u dan bellen." -
Of gewoon op je eigen pc ? Xamp

-
Geaccepteerd / goedgekeurd.
-
Ik ben nu al 4 jaar klant en heb één keer een downtime gehad en hier vergoeden ze met een maand extra hosting. Dus ik ben zeer tevreden van hun.
-
Nogmaals, geduld is een schone zaak. Als lars nog niets heeft geschreven heeft hij de tijd nog niet gehad!
-
Trouwens, ze mogen zomaar niet hun Algemene Voorwaarden veranderen ;). Dit recht hebben ze niet als bedrijf.
-
Zo erg is het nog niet dat er een aangetekend schrijven verstuurd moet worden. Best de support mailen, of bellen ;).
-
Heb je is een online voorbeeldje ?