Waarom met een Limit werken ... Je kan ze allemaal laden of bv de laatste 20 projecten. De rest wordt toch verborgen tot de slider naar die 'pagina' gaat. Waarom onnodig werk doen :).
Posts by Thisguyisgone
-
-
Ik kom nu al 4 dagen toe met mijn Jelly Bean met intensief internet gebruik e.d. Loving project Butter. Het zou inderdaad wel handiger zijn dat je gsm op 30 seconden is opgeladen.
-
Ik heb nog wt criminalsdomeinen waar ik niets mee doe.
-
Android-sale.com Low budget mobielen ;). Zoek je zoiets ?
-
Vanaf nu ontopic. Of het nu volledig is, of niet, kan je je vragen melden aan Lars per PM. Anders gewoon je mondje toehouden en niet typen als het niet zinvol is.
-
Waar heb je deze source gedwonload? ik zoek ook zoiets voor bedrijven
Kan je kopen op codecanyon, ik heb hier ook een licentie van: http://t2k.be/twitter/ -
Ik heb er één vrijgegeven, eentje aan mij geven mag ook :$.
-
responsive maken.
-
Nu wel; 40DUIZEND-BEDANKT-FERHAT-62544-18353
-
Ik heb geen ontvangen :s
-
Code is al gebruikt ;).
-
Je moet opletten met wat je zegt. Veel van je posts bevatten halve waarheden.
Hoe het nu zit; als je iets bestelt en je ontvangt niets (na hun leveringsdatum), kan je eerst de leverancier mailen. Als hij dit negeert kan je dit bij je bank melden. Het zal wel moeilijk zijn, maar als jouw bank contact opneemt met de bank van de leverancier, kunnen ze jouw bedrag bij jou debeteren.
Hierbij heeft Tim het fout.
Bij de overschrijving is het een ander verhaal.
Als je dat doet is het door jezelf gedaan en dan kan de bank niks betekenen.Bij PayPall kan er volgens mij dan wel weer wat.
-
Voorbeeldje is dan wel handig (en eventueel code).
-
Je hebt je hover, die kopieer je en maak je een class .active van.
dan voeg je aan je atribuut bv <li class="active"></li>. Zo gemakkelijk is het. -
met een class active.
-
Je database truncaten.
-
cmshero.nl
-
Deze werd aangekocht via webhouse.be. Je hebt daar eenv ersie van 5 en 15 EUR. Ts heeft diegene van 15 euro die hij verkoopt voor 10 EUR.
-
Vanwaar heb je de source? Mag je deze wel verkopen. Gelieve mij bewijzen voor te leggen. Dank je.
-
Hoe ga je dat doen aangezien iedere resolutie anders is.