Posts by Thisguyisgone
-
-
css3 text-shadow.
-
Topic gesloten wegens geen toestemming en refferal gebruik
-
Google balonnen zal je helpen :). Meerdere routers die aan één netwerkg esloten zijn, is een optie
-
Je Drivers bij je lijst zoeken, zo kan je ze installeeren. Ik weet het XPeria's zijn lastig te rooten.
-
Moet je handmatig doen. Ik heb deze gevonden via youtube ;).
-
CHMODD de 2 mappen die paar reacties eerder vermeld werden naar 777
-
Zover ik weet is source vroeger uit Vendetta gescript geweest. Alleen was alles herschreven. Dit was tevens ook een grote website.
-
Ik zou de mail functie niet gebruiken. Stel als een lid doodleuk F5 doet, wordt één je mailbox volgespam, en twee, meerdere hosts ondersteunen alleen een limiet aan mails.
-
Ik ben niet goed wakker, excuses. Vind je idee wel goed ja. Of ze moeten alleen de foutcode aan de eigenaar melden ofzo ?
-
Misschien wel of direct de error weergeven ?
-
<bod van 250 is goed genoeg. Thimoty is op vakantie tot 2017..
-
icriminals.nl om mijn tijd te verdoen :-).
-
Op Themeforest staan er ook mooie tussen.
-
Die zijn er wel ingebouwd, zijn base href staat niet goed.
-
Ze zijn allemaal hetzelfde ... Dus het maakt niet echt uit.
-
mysql_query("UPDATE `leden` SET `saldo` = `saldo` + 0,77 WHERE id =".$member_info-> id."");
moet bij de else... Nu gaat de saldo omhoog als het mislukt is.
-
Aanpassing:
Of ik ruil dit voor een crime lay-out. Laat me aub iets weten. -
Download een andere banditi versie ?
-
Hallo,
ik heb een mollie account met 27 euro en een klets. Aangezien ik nu dringend paypal nodig heb, wil ik dit ruilen voor 25 EUR paypal.
Bij de ruil krijg je gewoon account. Hier kan je dus je wachtwoord e.d. wijzigen. Paypal moet eerst gestort worden, dan krijg je alle account gegevens.Wie o wie kan me helpen?
Dank