Probleem is dat ik geen tijd meer heb... Daarom dat ik het verkoop.
Posts by Thisguyisgone
-
-
Kleurgebruik kan anders, en je verloop/gradient vind ik er niet bij passen.
-
cronjobs moeten altijd uitgevoerd worden via een cpanel etc. of een timer maken
PHP$update = mysql_fetch_query("SELECT time FROM cron WHERE name = 'hour' LIMIT 1"); $lol = $update['time']; if(tijd() - strtotime($lol) >= 3600) { $update = floor((tijd() - strtotime($lol)) / 3600);Dit staat in zijn code, let in het vervolg op voordat je iets zegt.
Al zou ik het inderdaad via Cronjobs doen. -
Geen 100 maar toch low-middle.
De overige 8 procent is, omdat er nog geen moorden is en daar wilde ik mee beginnen maar nog niets aan gedaan.
-
Hallo,
na zoveel jaren met de criminal games bezig te zijn wil ik er eindelijk mee stoppen. Heb er geen tijd voor en mijn privé leven geraakt ook in de war.
Het betreft over iCriminals dot nl.
Deze is gehost bij Rapifia en verloopt op 19-04-2015 en zal worden geleverd exclusief host. Ik heb wel nog een host bij Versio die net verlengd is en niet wordt gebruikt.Ik wil er sowieso een XXX bedrag voor, dus meld je prijs maar, maar lees eerst verder.
Wat je dus gaat ontvangen:
De website bestanden, net herschreven naar MysqlI OOP
https://ferhatremory.be/portfolio/streetgun
Deze lay-out zal worden geleverd in .psd (in & outgame) en ook in de webbestanden.De huidige lay-out zal ook geleverd worden met de .psd file &n de originele .html files.
Echte statistieken heb ik nooit opgenomen, maar het is een tijdje actief geweest met pieken tot 18 leden online. Momenteel zijn er 129 leden, incl mijzelf en een demo-account.
Hier een screen van het adminmenu.

Slechts een beetje inkomsten (deze lopen via targetpay:

Laatste dagen toch nog actief:

En uitgebreide adminlogs:

Betaling via Paypal of bank.
-
PM je skype even.
-
Even hierop verder. Wat ik dus zou willen is inderdaad zoals hierboven vermeld, maar hoe werk ik ook met !# ?Dus dat alleen de content herlaad.
-
Als ik thuis ben zal ik het even uittypen...
-
Float:left; again...
-
Het staat er ... Ik had zoals eerder gemeld, gebruik float:left; Jefrey heeft de oplossing gegeven. Gewoon copy paste..
-
float: left; kan al veel ;).
-
Neen, denk dat TS iets graphics bedoelt.
-
Floxlor ziet er wel lekker uit

-
Deze worden gewoon met een gratis programma gemaakt en je vraagt er geld voor ?
-
Ik gebruik PHP designer, 28 EUR

-
Gewoon zelf een tabje doen.. Maar ik gebruik PHPdesigner.
-
So...? Het staat in ons profiel, naast onze post. Herzie die regel is.
-
-
ZOu dat niet aan dropblox liggen de laadtijd...?
-
Idem ditto Windows 8.1