Ik heb ook opdrachten :). Je hebt me op Skype.
Posts by Thisguyisgone
-
-
Geef is jouw db structuur en van een andere gebruiker. Misschien dat er daar een verschil is :).
-
Ondersteund je host wel shorttags ? Ten 2de, vardumpje doen.
-
Kijk is op codecanyon ;). Daar heb ik er al zien passeren voor een klein bedragje.
-
Twitter zal er nooit akkoord mee gaan.
-
Wat is er nu fout? Het gaat snel?
-
Best gewoon in de winkel zelf. http://www.samsung-batterij.nl…xy-s3-batterij-p-588.html ik kwam dit tegen. Goede reviews maar daar blijft het bij.
-
Waarom een aparte tabel aanmaken ? En geef is de insert als je op de klikmissie klikt.
-
Wat zeg jij.. binnenkort van Facebook. Ze.willen juist Facebook overtreffen..
-
Mythe 3
While both PDO and MySQLi are quite fast, MySQLi performs insignificantly faster in benchmarks - ~2.5% -
Het is wel degelijk geript.
-
Type & omschrijving werk: kleine en middelmatige klusjes
Tijdsduur / Periode: kan vartieren
Gevraagd / Aangeboden: gevraagd
Prijs: bespreekbaar per uur of per opdracht
Betalen kan via: overschrijving
Extra informatie: je moet omweg kunnen met de volgende codes; mysqli, php, ajax & jQuery.U kan mij altijd contacteren per PM of in dit topic. Als ik iemand uitkies, dan houden we de gesprekken verder via Skype.
Alvast bedankt.
-
Men Skype moet je normaal hebben. Anders vind je deze op mijn profiel. Ik kan je wel helpen.
-
Ja. Eigenlijk wel eerlibk dat niemand anders de lay-out heeft gezien :').
-
ingame vb aub
-
Ik heb al een domein pregeregistreerd ^^.
-
demo account misschien ?
-
Ik zou .gent wel willen gebruiken:p.
-
Ik zou het doen dat je ook updates kan kopen met muntjes die verzameld / koopt / tapjoy or whatever. Dat je onzichtbaar kan worden ofzo. Voor de rest swipen vind ik niet zo gemakkelijk. Beter met een pad werken?
-
Ik krijg altijd dezelfde links.