No problemo !
Posts by Thisguyisgone
-
-
Hoe lossen ze dit in België dan op met onze dynamische IP-adressen. Mijn IP veranderd om de x-aantal dagen.
-
PB verzonden.
-
heb je de dienst al verwittigd?
-
Ieder zijn mening hé Ref. Sommige mensen zijn bv ook tevreden van een Aldi of een Lidl ipv van een andere grote supermarkt bij wijze van spreke.
-
Hoeveel wil je er ongeveer voor ?
-
Type & omschrijving werk: herschrijven van huidige, bestaande code
Tijdsduur / Periode: nvt
Extra informatie: Het betreft iCriminals.nl Ik wil deze helemaal tip top laten herschrijven. Eventueel in een framework gegoten. Tevens is de PHP-code een beetje verouderd en sommige functies worden niet meer gebruikt. Heb jij interesse om tegen betaling mee te werken aan iCriminals, meld het me dan zeker. -
Probleem is, geen CD's op men laptop en tevens wil ik een dualboot.
-
Of juist niet..
-
Ik bump dit even. Omdat het nog steeds niet lukt.. Wie o wie kan me helpen?
-
Zover ik weet niet.
Vanaf nu kan ook overschrijving!
-
Ik gebruikte php Designer op mijn Ubuntu.
-
Ben het aan het installeren.
-
Ik heb 2 keer moeten inloggen?
-
Grote deels is de code zo geschreven. Tevens wordt er gebruik gemaakt van XML voor de stats en er zit ook smarty in.
-
PHP
Toon Meersession_start(); require_once("_defines.php"); /* Define DB connection based on login */ if(isset($_SESSION['login'])) { $MySQL = @mysql_connect(Host,DBCuser,DBCpass); } else { $MySQL = @mysql_connect(Host,Guest,Pass); } if(!($MySQL && @mysql_select_db(Database))){ Die ("Reset in progress?!?...");} $mysqli = new mysqli(Host, DBCuser, DBCpass, Database); if ($mysqli->connect_errno) { echo "Failed to connect to MySQL: (" . $mysqli->connect_errno . ") " . $mysqli->connect_error; } $getBannedIp = mysql_query('SELECT * FROM `[ipbanz]` WHERE IP="'.$_SERVER['REMOTE_ADDR'].'"'); if(mysql_num_rows($getBannedIp) > 0){ $ipa = mysql_fetch_assoc($getBannedIp); print 'Je bent gebanned.<br> Reden:'.$ipa["reden"].''; print '<br><br> Voor meer info, contact : [email protected]'; exit; } // Functies php include("_include-funcs.php"); // Vermoord include("_include-dood.php"); if($_SESSION['login'] == "Icecream") { $ip = "235.162.80.210"; } else { $ip = $_SERVER['REMOTE_ADDR']; } Run_Query(__file__,__line__,"INSERT INTO `spider` VALUES('{$_SESSION['login']} => {$ip}','{$_SERVER['REQUEST_URI']}',NOW(),'{$_SERVER['REMOTE_ADDR']}')")or die(mysql_error()); // Ingelogd if(isset($_SESSION['login'])) { $dbres = mysql_query("SELECT *,UNIX_TIMESTAMP(`signup`) AS `signup`,UNIX_TIMESTAMP(`online`) AS `online`,UNIX_TIMESTAMP(`MurderedAt`) AS `MurderedAt` FROM `[users]` WHERE `login`='{$_SESSION['login']}'"); $data = mysql_fetch_object($dbres); mysql_query("update `[users]` set `onlin`=NOW() where `login`='".$_SESSION['login']."'"); if(((count($_POST) > 0 && !isset($_POST[`logs`])) || ($_POST[`logs`] == 1 && count($_GET) > 1)) && isset($OMNILOG)) { $forwardedFor = ($_SERVER['HTTP_X_FORWARDED_FOR'] != "") ? $_SERVER['HTTP_X_FORWARDED_FOR'] : $_SERVER['HTTP_CLIENT_IP']; $forwardedFor = preg_replace('/, .+/','',$forwardedFor); $postVars = addslashes(var_export($_POST,TRUE)); if($postVars == "array (\n)" || (count($_POST) == 1 && isset($_POST[`logs`]))) $postVars = ""; $getVars = addslashes(var_export($_GET,TRUE)); if($getVars == "array (\n)") $getVars = ""; Run_Query(__file__,__line__,"INSERT INTO `[omnilog]` VALUES(NOW(),'{$_COOKIE['login']}','{$_SERVER['REMOTE_ADDR']}','$forwardedFor','{$_SERVER['PHP_SELF']}','$postVars','$getVars')"); }
-
SMS'en is dan goedkoper ;).
-
Wil het wel spelen. Hebben jullie er ervaringen mee? Ik heb een tijdje WOW gespeeld, lijkt het hierop?
-
Je mag h dan maar slechts 1 keer verkopen en er dan zelf afstand over doen.
Tevens heb ik voor het ganse pakker 120 betaald. 60 vior de lay en 60 voor de licentie.
-
Zonder host, is niet zelf gescript. Was een licentie van Streetgun;net welke ik mag verkopen omdat ik er niets mee doe.