Shorttags aanzetten
Posts by Thisguyisgone
-
-
Of maar er 100% van
-
-
Bel gewoon is de klantendienst. Zij zullen je wel helpen. Wij geven raad en wat mijn raad is om dus te bellen. Zij zullen wel zorgen dat jij tussen de periode van je kaartaanvraag op de bus kan.
-
Deze set zou ik graag willen.
maffiazi.be verloop: 22-04-2018
maffiazi.com verloop: 23-03-2018
maffiazi.eu verloop: 22-04-2018
maffiazi.nl verloop: 22-04-2018 -
Doe ik inderdaad ook Victor
-
Dat stond voordat de reset was ook op elke pagina. Koen zal het gewoon vergeten zijn.
-
Ik gebruik ook liever time(); om hem dan met date() op te roepen.
-
Ja, mijn schema is als volgt:
8 u tot 12 u. Producten van de dag ervoor wegzetten in het magazijn
12u30 tot 15u, producten ingeven in het systeem, en op een kar zetten. Deze komen dan later op de scanner.
en dan van 15h tot 16h ook wegzetten -
Of je kan ook Google Docs gebruiken, samen met Google Drive...
-
Maar wat voor toevoegingen zou je willen. En wil je deze gratis of heb je er een budget voor?
-
Hij heeft eraan geholpen.
-
Openoffice inderdaad.
-
Ik werk als Receiver Operator voor Brady, een Amerikaans bedrijf. Hier ontvang ik goederen en moet deze ook weg steken in het magazijn.
-
De source is oud. Ik kan je wel helpen. Je vind mijn Skype op men profiel.
-
Wil je het gratis of betalend.
-
Echt sporten doe ik niet. Als ik werk stap ik gemiddeld 30 tot 40.000 stappen of welgeteld 35 km
-
Hoe slaag je je tijd op ? in de db ..
EDIT, want het beste opslaan kan je doen als YYYY-MM-DD, dit wordt ook in de boekhoudkunde e.d. toegepast. Omdat het zo gesorteerd word en makkelijker vindbaar is. Anders met je time() iets doen ?
-
Ik geef hem gelijk hoor. De website is snel en perfect, buiten één puntje, en dat is een reactie plaatsen.
-
Super!
EDIT: alleen eenr eactie plaatsen gaat traag. De rest gaat goed!