Ondertussen als je het zelf had gestort, stond het al op je rekening.
Posts by Thisguyisgone
-
-
Vraag je één persoon, of meerdere?
Frenzo, WHMCS wordt door hostingbedrijven gebruikt.
-
We konden stiekem gister met de rode duivels meegaan :$. Waren we al in Brazilië.
ON: ik heb geen smart tv en moet ik ook niet hebben. Is gewoon een luxe-product.
-
Ik heb het ingeuld :).
-
Heb ik die memo's gemist of waren er vorige maand(en) geen? -
Bovenplaatsen kan niet als de resolutie volledig juist staat. Heb je bij je scerhm zelf geen knopje om het juist in te stellen. Dit heb ik ook moeten doen.
-
Ja. De juiste resolutie instellen :).
-
Pak gewoon de site. Maar release de site niet vooraleer de 2 talen klaar zijn. Anders wordt het een mess ;).
-
Ja, daar hebben ze die aard. Je moet maar is gaan kijken. Ze hadden hem zelfs in de kleuren van belgie en Brazilië :p
-
Welke je bedoelt weet ik niet :p. Meldde het gewoon even. misschien zijn er andere die je beter vindt.
-
In de Colruyt hebben ze er verschillende ;).
-
Om iets te kopen wilt de verkoper Paypal. Hierdoor zoek ik iemand die bereid is om Paypal te wisselen voor een bankoverschrijving welke ik uitvoer.
Kan jij me helpen?
-
Ik kan je vanaf dit weekend helpen.
-
Escape strong is verouderd. Nu moet je dus real escape doen
-
Betalend of gratis?
-
Oké super. Ik ben zometeen wel voor een midweek (tot vrijdag avond) weg. Zal wel af en toe langskomen maar echt oordelen zal ik nog niet doen.
-
Als er ten misnte één design is kan er een winnaar gekozen worden.
-
Hallo,
ik wil een soort battle beginnen. Ik ben bezig met een nieuwe crime op te starten vanaf 0. En hiervoor wil ik dan ook een eigen stijl hebben.
Je kan hieruit verstaan:
- logo
- lay-out (in-game volstaat aangezien ik deze ook zal gebruiken als een out-game)
- bannerJe bent volledig vrij in kleur keuze e.d. Ik heb wel enkele vereisten voor de lay-out:
- er zullen tabs komen in de content, dus waardoor je opties kan kiezen die bij het script horen.
- 2 kantenmenu
- Plaats voor stats én eventuele inlog plaatsBudget is low tot mid xxx, hangt af van de kwaliteit.
Mag met of zonder slice geleverd worden.
Niet direct een deadline.
-
Je kan hem of te wel rooten en upgraden. Maar alsbik thuis ben zal ik is wat rondkijken
-
Hoger kan altijd :). Ik had 3 jaar geleden een Galaxy Ace, een low-end phone. Officieel was er geen 4.0 maar ik had deze zelf gecompiled en dus zelf voor de Galaxy Ace gedaan.
Ik heb zelf 4.4.2 op mijn Galaxy Note 3. Waarom moet je het per se weten wat voor een versie we draaien...