Even buiten de graphics om. WatchDogs is toch al gratis te downloaden via torrent sites?
Dan nog, toon respect aan de makers en koop het spel? Waarom iets illegaals downloaden? Een dislike van mij.
Even buiten de graphics om. WatchDogs is toch al gratis te downloaden via torrent sites?
Dan nog, toon respect aan de makers en koop het spel? Waarom iets illegaals downloaden? Een dislike van mij.
Over de blog, blijkbaar neemt hij de laatste reactie van de blog, en niet de laatste blog..
Ik wil ze allemaal wel mailen, maar mijn host laat het niet toe.
Of als iemand een indicatie kan geven met wat code :p.
Hoe kan ik het als volgt doen, dat alle leden hun password gewijzigd in SQL?
Dat maakt me niet zoveel uit :).
Welke beveiliging raden jullie mij aan :)?
Probleem is dat ik mijn leden niet mag mailen van de host (5000+).
Ik bedoelde met de SQL tevens bovenop de huidige beveiliging de nieuwe hash doen, zodat hun oude ww met de nieuwe hash in db al staat en direct kunnen inloggen.
Ga over de data met je muis, krijg je een title.
ik gaf als vb dat het md5 was. Ik weet dat MD5 gekraakt is. Ik denk niet dat ik zomaar ga zeggen hoe ik het beveilig.
Onderscheid van crew, elite en gewone leden is er niet? In't algemeen dus niet alleen bij online?
Ik weet hoe ik een wachtwoord kan beveiligen. Wil gewoon zorgen dat de huidige users geen last hebben.
Maar dan zijn de iets onveilige passwords er nog.
Zou ik dit niet met SQL kunnen doen dat alle leden hun md5 gewijzigd wordt naar een nieuwe hash, op de md5?
Hallo,
zoals jullie weten ben ik bezig met mijn project. Ik wil nu wel het volgende doen.
Ik wil dus de code bv md5 beter beveiligen. Alleen weet ik niet hoe ik dit moet doen zonder dat de leden er last van hebben en ook gewoon kunnen inloggen, terwijl hun password beter beveiligd is.
Ging het ook aanschaffen. Van vrienden hoor ik dat het gewoon super is (op PS)
Ziet er goed uit
Klopt, zover ben ik nog niet :p.
Om te discusieren?
Hallo,
ik ben al een dikke week bezig met een nieuw project. Nu ik wat verder ben wil ik al wat laten checken wat ik heb.
Ik wil dat jullie de teksten blezen en beoordelen, eventuele foutjes die je vindt, meldt, en natuurlijk tips!
Betreft: swatcrime.nl
Ja, maar mailservers van zijn host wil hij niet gebruiken voor spam.
Niet gratis? Ik heb niets moeten betalen?
Ik doe het via gmail..