Posts by Thisguyisgone

Hallo,

even een kleine uitverkoop starten :). Heb van geen enkele domein of site deftige statistieken dus die kan ik niet voorleggen.

iCriminals.nl - 19-04-2015, gehost bij Itthosting.nl
    Bieden vanaf 2 EUR, opbieden met 1 EUR.
    Buy-now: 10 EUR of 48 uur na laatste bod.

En dan verkoop ik mijn Versio account:
    capletti.eu 20-03-2015
    scarfish.eu 28-11-2014
    the-don.eu 25-07-2014

Capletti is gewoon een gratis source die je hier kan downloaden, is dus zonder bestanden.
    Scarfish was een project voor vrienden, maar omdat ze me nooit betaald hebben is dit stopgezet.
    The-Don.EU is met source en layout.
    Over de lay-out beschik ik over alle rechten en wordt dus ook geleverd met originele .psd en bronbestanden.
    Over de source beschik ik een licentie, die ik één keer mag verkopen, de gebruikerslicentie.

Verloopdatum van de host zelf is 01-03-2015 dus alles ins verlengd geweest.
    Dataverkeer: 20000 MB
    Schijfruimte: 1500 MB

Voor gans het Versio pakket, dus 3 domeinen, host + lay-out + source laat ik jullie beiden vanaf 30 EUR, opbieden met 2 EUR en buy-now is 50 EUR.

Vind dat bullshit als ieder een aparte pagina vertaald. Er zijn ook crewleden die niet eens deftig een zin kunnen typen zonder enige grammatica fouten. Nu worden de crewleden bevooroordeeld.

is dat geen verkeerde redenering, omdat er geen fouten in de vertaling komen? Want er is sowieso ook kans dat een teamlid ook fouten schrijft (zie ik ook vaker voorkomen). Dus ja..

Hallo,

ik denk dat ik ga overwegen om de iCriminals source vrij te geven. Omdat ik het anders toch ga wegsmijten :p. Alleen de lay-out heb ik alleen gebruiksrechten voor en heb ik dus een lay er ook voor nodig.

Zouden jullie de source ook gebruiken, of heeft het geen zin?

En HTML en PHP gescheiden?

PHP
    <?php
    $var = 2;
    if($var = 1){
    	echo "<style> #error {	visibility:visible !important;}</style>"; //echo error message
    }else{
    	echo "<style>#good { visibility:visible !important; } </style>"; //echo error message
    }
    ?>

Wat is dit dan?

Ja maar wqarom doe je dan niet zo..