Mij niet, echter mijn vriendin haar stiefvader is opgelicht geweest door hen. het leukste van al is, is dat hij actief is in de IT-wereld en zijn eigen bedrijf heeft. Ik moest wel effe lachen, maar even serieus, ben blij dat ze gepakt zijn.
Posts by Thisguyisgone
-
-
Ik zou liefst toch beide willen. Stel als ik niet genoeg heb sta ik daar schoon en kan ik niets drinken :D?
-
Ben benieuwd voor Android L
-
Screenshots geplaatst. Bied maar, we komen er wel :).
-
Het prijskaartje hanteert van persoon tot persoon. Tevens weten we niet hoe uitgebreid het moet zijn, dus zonder enige informatie kunnen we niets.
-
Ondersteun je reacte wel is even dat Sony alleen waterdichte gsm's heeft.. dit is bij de Galaxy S5 ook zo hoor
-
Euhm. Ik ziu de html gewoon buiten de php houden @ hierboven
-
Probleem een, mkdir, PHP: mkdir - Manual
Probleem 2 weet ik niet zo direct. Zal je met direct admin of iets dergelijke moeten doen.
Edit: misschien dit: PHP Create Database and Tables
-
Heb mijn vakantie al gehad :p
-
V2 is gewoon perfect. Meer heb je niet nodig. Ondersteun je reactie Maikel. Nu trekt het op niets!
-
Euhm ja wat heb je al geprobeerd.
-
Verklein je header tekst.
-
Kan je al tonen wat je hebt gevonden ?
-
Dat is omdat jij je scherm bij de ene recht hield en bij de andere niet.. Kan je niet zoveel aan doen. Wel wordt er opgelost dat de zwrte balkjes worden opgevuld met de zelfde beelden maar waziger..
-
<li><a></a></li> moet het zijn.
Edit, maar via css style jij je a atrribuut., zoals: .class li a{}
-
Neen, dan moet je dat zelf nog doen. Maar je garantie blijft weg.
-
Contacteer me is. Ik kan je wel helpen
-
Je kan ook de :first gebruiken.
Of je maakt een <thead></thead> en style die.
-
Hallo,
Ik wil een lay-out verkopen waar ik alle rechten van bezit. Deze is door @L.Kok gemaakt en bevat geen .psd.
De layout is als volgt met een ingame:
Ik verkoop deze ook door met alle rechten.
What you see is what you get. Puur de html en de .css.
Bieden mag en heb geen indicatie voor een startbod. Echter biedingen van 1 EUR e.d. worden sowieso niet geaccepteerd.
Betaling per overschrijving of bij voorkeur Paypal.
-
Ik hoop dat het werkt.