Ik zal is opzoeken hoe ik het met plugins moet doen
Posts by Thisguyisgone
-
-
Martens, ik had al een link gegeven van een vacature wat de juiste benaming is van wat de TS vroeg. Jouw post was dus totaal onnodig.
-
Ik zou surfen op wat jij denkt.
Waar de meeste vacatures op staan zou ik pakken.Heb je eigenlijk het topic wel gelezen slimmerd? Hij vraagt voor een vertaling, niet voor een vacature.
-
Job and Career yes indeed.
-
-
Ik heb tijd en ik ga niet afhaken. Ik heb er een dikke week over nagedacht en weet dat ik het wil doen.
-
Is toch al officieel? Android L Developer Preview | Android Developers
-
Hallo,
ik ben al een tijdje thuis en heb momenteel niet echt een project lopen. Ik wil dus een OS opstarten speciaal voor ICTs. De basis wil ik opbouwen vanaf een source die jullie zelf mogen kiezen. Deze ga ik herschrijven en updaten.
Je mag afkomen met alle sources die er zijn. Diegene die het meest gezegd werd zal ik onderhanden nemen.
-
Komt de Android L update ook bij dit toestel?
-
Galaxy Note 3 van Samsung
-
Euhm, dus van juli krijgen we pas in september.. ?
-
Is er al iets bekend?
-
Ik geef echter Koen gelijk. Het is zijn verantwoordelijkheid om dit te delen, omdat hij ervan bewust is. Als andere leden het doen, is hij aansprakelijk. Het kan zijn dat een lid gewoon iemand wilt opzoeken die spamt om op zijn *** te slaan bij wijze van spreken. Hier is een misdrijf gebeurt en hij vraagt tips. Hij is de verantwoordelijke van de site en daar kan jij niet zoveel aan doen. Hij kan jou bestraffen, maar jij @K.Rens niet. Ik zou hetzelfde doen.
-
Stuur ze me door via Skype. Ik kijk vanavond
-
Tegenwoordig doen ze alles wat niet mag..
-
Hallo,
ik zoek de Maffiabase source die hier te downloaden stond. De link werkt niet meer maar zou deze toch willen. Iemand die hem gedownload heeft en wilt missen :D?
-
Ik heb gewoon adblock..
-
Ts wilt iets unieks, ik kwam af met phpDolphin - Social Network Software
Als je dit gewoon verbeterd ben je echt veel minder kwijt. Tevens kan je op Codecanyon layouts en modules kopen. -
Ga dan voor de Galaxy Tab.. Waarom een iPad, is puur voor de naam dat je betaalt.
-
Nog een ding.
Het laden van de website kan af en toe sneller.
Dit kan aan je host liggen maar ook dat je script te zwaar is.
Je kunt bijvoorbeeld opdrachten die langer duren onderaan een script zetten.Leg het is deftig uit. Ik heb je reactie kunnen ontcijferen, maar leg het toch uit wat je bedoelt.