Hallo. Liever iets lichts.
Posts by Thisguyisgone
-
-
Ik zou dan in 1 keer een professionelere template pakken
-
Zouden jullie de source ook willen als ik een x bedrag per download vraag?
-
Dan moet je naar M.Beers zijn reactie kijken.
-
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.
-
Als het iets leuks is mag het ook gemeld worden.
-
Bij wordpress moet je dan bv zo doen. als je een nieuwe pagina wilt dat een subitem is van content, doe je rechts als hoofdpagina contact, dan kan je contact/pagina krijgen.
-
Eén, wie zegt dat zij reclame willen. Twee, wie kan jou beloven dat de likes niet fake zijn en drie, indien niet fake, wie zal er op klikken. Het beste is via Facebook, kan je ook leeftijden kiezen, landen en hoeveel je wilt uitgeven.
-
Ik bedoel via Facebook zelf adverteren.. Bij pagina's gaat het niet zo goed helpen of je moet hetzelfde onderwerp vinden.
-
Reclame op Facebook kan ook soms helpen vind ik :-). Probeer toch meer naar de Social Media te gaan. Mailing, als ik dat krijg verwijder ik het direct als de afzender onbekend is of in de SPAM staat. Dan kan je het best met een banner doen, daar doen de mensen het meestal vrijwillig.
-
Deze hou ik opzij omdat er amper interesse is. Of ik verkoop het voor een klein bedragje.
-
Is de ts al geholpen?
-
Dan nog, een resume pagina is formeel. Je meld je aan bij on(bekende) bezoekers.
-
Kijk op Google op het volgende, javascript slider with button and text.
-
Idem dito hier, stuur maar een PM.
-
Ik heb hierboven reeds een oplossing gegeven voor de TS, die hem mits HTML en CSS kennis geld laat besparen!
-
Toevallig wat ideeën opgelopen met kim possible cartoon - Google zoeken ?
-
Heb vandaag mijn code ontvangen. Echter kreeg ik dan na het invullen van mijn code het volgende (zie bijlage).
Sommige zijn duurder, sommig hebben dezelfde prijs en andere zijn beetje goedkoper.. Ik ga er sowieso geen domein bij bestellen dan..
-
Als ik mijn Note 3 niet had was ik ervoor gegaan !:)
-
WordPress - Tharsis - Responsive One Page Portfolio Theme | ThemeForest is deze template, maar aangepast.