En Maikel? Al gedaan?
Posts by Thisguyisgone
-
-
Plaats is op de codedump of pastebin. Tevens snap ik je vraag niet. Word de tijd bij wachttijden niet goed weergegeven of wil je ze verkorten?
-
Damn. Ik 1m87 haha.
Die 20 karakters steekt soms tegen :p (offtopic via gsm)
-
Nice. Alleen wel wat 'droog' op het einde, met het ijsblokje :p
-
Ik wil het wel tonen bv. Mss dat je het kan kiezen?
-
Valt mee. We zittzn nu rond de 150 mbit/s maar dit willen.ze dus vergogen.naar 1 gbit /s
Getypt via gsm
-
Tevens is dit toch onnodig..
-
Eigenlijk fout en juist wat hier staat. De consument zal ook het een beetje voelen maar ze gaan het grotendeels van hun winst nemen. Tevens zal het internet wegvallen niet per straat maar per aantal huizen in een straat. Tevens is dit maar een paar uur en tijdens de werkuren. Dus als je werkt, of naar school gaat, ga je er niet echt last van hebben. De werken gaan ook ongeveer 5 jaar duren.
Had dit al gezien bij VTM nieuws enkele dagen terug.
-
Styling single selection menu control options (option elements) with CSS | 456 Berea Street werkt bv wel in mijn Android Browser. Owja heb je ze 'gestyled'
Via note 3 geschreven.
-
Je kan ook de layout engine proberen: stowball/Layout-Engine · GitHub
-
Hallo,
ik zoek een simpele webshop. Je moet alleen kunnen betalen met Paypal. Ik moet dus categorien hebben met daarin producten. Bij aanschaf en betaling moeten ze een link kunnen achter laten.
Doeleind verzwijg ik nog maar het gaat om virtuele zaken.
Ik zoek iets gratis en kleins, dus geen Wordpress e.d. Het is een tijdelijke webshop, beter gezegd, het zal een tijdelijke webshop zijn.
En nee, heb geen zin om het zelf te scripten omdat ik me focus op iets anders.
-
Je kan dit aan je host vragen oftewel zet je dit in je config vanboven: PHP: date_default_timezone_set - Manual
Aanpassen naar Continent / Hoofdstad van je land. -
Kijk hier is voor accesoires. Buy OnePlus One phone, Case, Screen Protector and other accessories
-
Ik zou niet weten welke scripts. Je kan het wel zien als je bv drugs doet ga je bv index.php?a=drugs hebben. Dan zal dit drugs.php zijn. Moet je maar even zoeken.
Getypt via gsm
-
Zonder enige code zijn we niet (bij de 3 moet je je servertijd goed instellen). Bij 1 lijkt het of je je cronjobs niet goed hebt ingegesteld. 2 kan een foutje zijn.
-
Is niet zo moeilijk. het is gewoon even wennen..
-
SELECT DISTINCT ip,agent
Kan je meerdere velden zetten. -
Gewoon Wordpress met wat plugins e.d.
-
Ok. Een lange omweg maar goed :D. ALs je verder nog vragen hebt kan je ze altijd stellen in dit topic of contacteer je me maar per PM.
-
Dus je hebt het werkend gekregen? Hoe ?