Je hebt dus je while. Die open je dan en zet er een echo in met een div en je variable die je opneemt via een query. Ik ga geen code leren, zo leer je het beter en zelfstandiger. Je kan wat opzoeken en hier plaatsen en ik en andere leden zullen je met plezier helpen.
Posts by Thisguyisgone
-
-
While gewoon doen...?
-
Gebeurt wel maar minder als vroeger
-
Ok dat wel. Maar hoop dat je data van je vingerafdruk goed versleutelt wordt aangezien het niet met een externe db is :).
-
Daarom zei ik ook als volgt, " Het is nooit veilig 'veilig'".
-
Ok @K.Rens, maar wat als het alleen bij iPhone is en de andere fabrikanten er niet in meegaan? Dan ga je sowieso je oude sims moeten wegsmijten én als je dan een Apple product koopt, moet je ook een nieuwe SIM laten aanmaken.. Sommige features stem ik tegen, en dit is er één van.
-
Het heeft zijn voor -en nadelen. Ik zou het zelf niet echt gebruiken omdat ik het liefst nog met codes werk. Zoals Mythbusters al een paar keer heeft getoond is zelf een kopie (gedrukt via een pc of iets dergelijke) van je vinger genoeg om zelfs het beste van het beste te ontgrendelen.. Met de Smartphone betalen zou ik bv wel doen (daar is ook een code) en vind ik betrouwbaarder. Maar je kan natuurlijk de pech hebben dat iemand je code ziet en dan ja, je kaart of iets dergelijke steelt. Het is nooit veilig 'veilig'.
-
Zo kan je je code ook vergelijken
-
-
Je kan deze converten gratis met een tool van mysql zelf. Iemand loet het even zoeken want ik ben op mobiel atm
-
Misschien een bug maar op de startpagina is het zo dat Koen dit geschreven heeft?
-
Laat ons jouw mening zeker horen!
-
Ik kon niet door een nieuwe job @Luc
-
Koen. Ik zal helpen met het vertalen. Stuur maar een SMS of een berichtje:).
-
Ik zou het niet gebruiken
-
Misschien niet echt een toevoeging aan het topic maar hou php en html gescheiden..
-
Gewoon je errors laten staan zal je het wel merken als er tables of fields ontbreken.
-
-
Ok akkoord @ hierboven maar misschien wilt hij de bg laten starten voorbij het menu en voor de footer laten eindigen..?
-
Bv <?=$langt; ?> kan ook gewoon <?=$langt?> ipv <?php echo $langt; ?>