Heb je al is gezocht waarom je deze error krijgt. Tevens derdemaal, een echo is meer dan genoeg
Posts by Thisguyisgone
-
-
Dat is goed voor me.
-
Rond de 20€. Heb er zelf 50 voor betaald.
-
Ok want het werd wel getoond :p. En daarvoor niet en nu weet ik het niet omdat ik nog niet op mobiel ben geraakt :).
-
Met een beetje PHP en HTML kennis geraak je er :)!
-
Ok. Dan worden er licenties voor 5 EUR verkocht! (Voorkeur Paypal).
-
Is hetzelfde van de screenshots, deze layout is gemaakt door @L.Kok en heb ik alle rechten van.
-
Dus voor een bedragje (rond de 5) zou ik de source kunnen verkopen?
-
Werkt alles nu weer bij iedereen op de site?
Af en toe zullen enkele bezoekers hier een rechter menu terug zien.
Dat is de grote wijziging waar ik de afgelopen weken stiekem aan gewerkt heb.
Dat is waarvan ik een screen van mobiel wilde laten zien :p. -
In elke source is dit mogelijk.
-
http://www.master-cop-killers.com/flash/valleyscreen.swf
Is een flash blijkbaar (ik heb gezocht op 'screen'). Dus die link zoeken en dan ook je js die de div toont weghalen..
-
Ik heb gisterenavond al gekeken, maar kan deze bug niet reproduceren bij mij.
1) welke browser gebruiken jullie
2) als je de cache leegt, werkt de quick-reply optie dan terug
3) welke foutmelding krijgen jullie in de console van de browser juist te…Quoten ging moeilijk :p (Google Chrome, Windows
Tevens kon ik gisteren geen bijlage mee geven per mobiel (Google Bèta)
-
Is dit de verandering? Want zie dit al dagen..
Ik kan geen bijlage meer toevoegen via de gsm. De tabs van smilies, bijlagen en settings doen lastig.
-
Lars zijn reactie is de oplossing..
-
Als ik tijd heb zal ik kijken. Echter werk ik deze week tot 22u
-
Is gewoon Js..
-
-
Met php lan je toch ook checken en dus een header meegeven. Moet niet per se via htacces
-
Precies wat jeffrey zegt! Ik zelf gebruik PayPal eigenlijk zo veel mogelijk, want dat scheelt me weer gedoe met de reader :).
Het enigste wat je als een klein 'nadeel' kunt zien, is dat het bedrag wat je betaald niet direct van je bankrekening wordt afgeschreven. Dit kan een paar dagen duren.
Ja ok. Bij mij gaat jet er ook niet direct af mazr staat er wel hoeveel ik nog beschikbaar heb. Dazr is het bedrag wel al af ( ik kan en wil niet onder 0 op men bank:))
Tevens gebruik ik ook liever Paypal. Het is handig omdat ze niet overal bancontact / Mister Cash hebben
-
Tevens opmerking van je html. Je div style attribuut best een class geven omdat je het meer gaat gebruiken.