Misschien dat Lars ze even kan delen. Voor hem waren ze niet nuttig.
Posts by Thisguyisgone
-
-
Ik heb allerlei linkjes gestuurd via FB, aangezien ik op icts niet kan plakken :). Laat maar iets weten of het nuttig was.
-
Heb dat helaas nergens vermeld :). Maar ik ga men goed hart laten zien en ik laat het je gebruiken. Feenzo mag er ook in blijven aangezien hij de content gewijzigd heeft. Ik kan je ook nog de 2 kanten menu doorsturen eventueel.
-
Hij heeft hem gerebuild, origineel was het een 2 kantenmenu. Deze had ik ook met Frenzo gedeeld.
-
Wie heeft je die rechten gegeven van die layout :)?
-
Als je hem traag vind. Doe dan wat tests en laat je js, css minifiën, laat je images e.d. verkleinen. Tevens kan je ook met cache control werken en geloof me, dan zal het sneller zijn.
-
Criminolz of de source van Dees, OSfighter
-
Misschien een gek idee maar eet is ip Google Drive en open daar
-
Mag altijd. Ik zal het zeker bekijken.
-
Wat staat er op die lijn?
-
Daarom steek ik een toetdenbord in via de usb
-
Ik heb al is een waarschuwing gehad, hzd het offline gehaald en ergens anders gezet. Maar Antipiraterij had me dus gemailed :p.
-
Het begon ook al te groeien toen de blokkades waren begonnen :). Heb zelf 1 on staan.
-
Ik heb dit ook maar allee met Google Wallet. Met de reet kan ik gewoon betalen, het kan zijn dat de verkoper dit vraagt denk ik.
-
Neen toch alleen de eerste 2 en de laatste?
-
Je mag me PM'en, heb vanavavond wel tijd normaal.
-
Rustig mensen, pierredavidbelanger/chatter-bot-api · GitHub kijk hier is naar. Is gebasseerd op cleverbot.
-
Ok ja, het is hoog maar het is ook hoog. Dat is niet alleen bij mij maar ook bij anderen, het zal max 20 € verschillen. Ik zeg dan ook als het je niet lukt wil ik het doen voor 125.
-
Oh leuk, misschien ga ik wel :).
-
Pak Bootstrap, dit is een handig framework die ook al responsive is.