Dat moet je aan Frenzo vragen. Vroeger was er een andere achtergrond.
Posts by Thisguyisgone
-
-
Als er een copyright opstond mocht je het in die lay ook niet gebruiken. Layout is tevens onder rechten van mij, deze heb ik verleend aan Frenzo & Patrick
-
Zal hetzelfde voelen als een trein van 70km/u. Jij zal alleen sneller op je bestemming zijn, niets anders.
En waarom je hetzelfde voelt, dat is nu eenmaal fysica.
Tevens zou ik het wel willen gebruiken om naar andere landen te gaan. België is maar xxx aantal km breed, dus om op welgeteld 10 min aan de andere kant te staan heeft het geen zin.
-
Ja maar als ik snel iets bereken, Netlog was zeer uitgebreid qua site, dus dat zal rap xxxxlow / mid kosten ;).
-
Je kan ook verdienen zonder kvk / btw nummer. Hier zal een limiet opstaan (België) 5.000€, en die kan je gewoon ingeven bij je belastingen.
-
Ik kan het niet rapporteren, maar nogmaals deze site is illegaal.
Ten eerste moet je eerst 50EUR betalen voor toegang, daarna 150EUR voor linkjes.Het is ook niet bewezen dat je geld ermee kan verdienen, ik lees bv Slachtoffers van het MiljonairsModel: Opgelicht door MiljonairsModel van Casper Camps
Tevens had ik op hln.be ook er ook iets van gelezen, hier zoek ik nog een link achter. -
Uitgebreid op welk vlak. Nu is het nog te ruim om iets te berekenen.
-
Genoeg maar zonder enig idee van jouw idee ga je sowieso niet weten hoeveel.
-
Gebruik simpel de html tags, hier uitgelegd, html - <!--[if !IE]> not working - Stack Overflow dat gaat beter werken
-
Ik heb liever verrassingen
-
Ok dan wacht ik dit af
-
-
Je $home moet $1 zijn
-
Als je bewijs van licentie hebt, dan heb ik interesse!
-
Ik heb een ander systeem. Ik ga deze in een blogbericht verwerken
-
En als je de functies niet weet kan je via PHPMyAdmin een tabel toevoegen e.d. en kan je de php code vragen. Heb je ook ineens de SQL code.
-
Staat je pdo extentie op de host aan? Zit nu op gsm dus kan je phpinfo niet zien.
-
Ik wil me wel opgeven mààr ik werk met ploegen en heb dus zeer flexibele uren.
-
Het gaat je goed. Ik had dit vorig jaar ook gedaan en bij mij is alles op orde. Ik wens je veel sterkte en nog veel geluk toe!
-
Best gewoon betalende advertenties nemen zoals hier op icts en google :). Tevens ook aan SEO denken.