Ben blij dat het gewerkt heeft :). en natuurlijk leer je ook van je fouten en zal dit niet meer in de toekomst gebeuren.
Posts by Thisguyisgone
-
-
Je kan op de pc met google chrome ook android telefoonmodus nemen. Dan kan je zo zoeken achter oplossingen.
Is de path ook correct? -
Frenzo en ik aangezien ik alle rechten bezat en.doorgaf aan Patrick
-
Daar niet van maar vanwaar wordt mobiele applicatie gezegd? Je kan ook een applicatie op een pc hebben.
-
Tevens heeft niet iedereen een smartphone.
-
Oude bluetooth kan je ook 'neppen'. Wat voor doelgroep gaat het worden?
-
Device Mode Mobile Emulation - Google Chrome is handig. Kan je andere modellen nemen en is dus Androidgericht
-
Ik heb misschien wel interesse. PM mij met meer informatie.
-
Ben op gsm maar onderaan in je tabel kan je het verplaatsen. Dus bv plaats id voor postcode e.d.
-
Ja sorry. Was Valentijn e.d. en.deze week de late. Als je nog even kan wachten stuur ik het is op
-
Gebruik is & ipv &
-
Spijtig. Maar Mega bestaat nog, mega.co.nz
-
Als je het over je image wilt moet je in je td de bg geven van je image en dan Tussen de td tags je datum
-
Onder welke mailadres wordt deze verzonden? Bv [email protected] komt sowieso in spam.
Tevens raad ik je contact form 7 aan.
-
Als je een source hebt waar je vaak de naam.moet aanpassen. Zoek dan is op Google "Search and replace" of "Find and replace".
-
Geef je code en ik fix het.
-
Ik deel dit morgen omdat het vandaag Valentijn is. Dit zal met frameset e.d. zijn.
-
Ik heb zoiets. Als je tot zondag kan wachten ;)?
-
Die if bevat ook een eregi ;).
-
Laurens is een Belg. De MC Donalds geen idee :)?