Ik zal nog is kijken.
Posts by Thisguyisgone
-
-
Over wat heb je het :)?
-
Waarom kan je geen voorbeeldcode geven hoe de source geschreven is. Dan weten we hoe het is.
-
Als jij een html en css vindt kan ik hem eventueel inbouwen
-
Heb je wat voorbeeld code ?
-
Heb je de site zelf gemaakt of de siurce gekocht?
-
Ik heb antwoord gehad van Mark nadat hij dit topic zag. Hijzelf is in buitenland en liet hij iemand anders tijdelijk alles doen. Echter loopt dit in het 100 e.d. Ik heb tevens ook niet foutief ingelogd, het zou kunnen omdat ik een IPv6 heb dat ik er niet opgeraak.
Laat dit topic open zodat ik het nog kan updaten
-
Ben nu op de gsm maar als je even in de broncode gaat en dan een style.css vind, daar staat thema naam en auteur
-
Je mag deze niet gebruiken. Tevens heeft Rick Jipping meer te zeggen dan J.G. én de source was toch onveilig en een verzameling van alle oude scripts.
-
-
Hallo,
Ik heb problemen met een hostingprovider. Al enkele maanden krijg ik op ferhatremory.be de volgende foutmelding:
This IP is being shared among many domains.To view the domain you are looking for, simply enter the domain name in the location bar of your web browser.
Ik heb hier al meerdere keren de eigenaar aangesproken. Eerst per support, dan per Sociale Media. Eerste keer zei hij dat het gewoon goed was. Dan kon in een lange tijd amper op het net en nu ik terug zin had in development e.d. zie ik nog steeds de error.Heb dan vorige week gemailed naar de support, geen antwoord. Een dag later wilde ik dan hun site checken (itthosting.nl) en zag dat deze offline was / is.
Vandaag (een week later) check ik weer hun site, nog steeds offline. Ik heb dan downforme gedaan, deze zei dat itthosting UP was. Ik heb dan via een proxy gekeken en inderdaad, deze is gewoon online.Ik heb nog een hostpakket voor een 3 tot 4-tal maand en enkele domeinen. Ik kan zelf niet in de directadmin, want deze is ook offline, alsook de FTP.
Wat kan ik doen tegen hen want ik vind dit zeker niet professioneel.
-
Maikel. Ik wil je wel helpen ;). Kan je voorbeeld code plaatsen dat ik me op dat vlak kan focussen
-
Ok. Pm me maar
-
@M.Martens voor je facturatie systeem heb ik wel een ideetje
als ze bv hun factuur willen afdrukken kan je best gebruik maken van phpexceldus dat je alle data van je mysql haalt in excel steekt en hierdoor kan afdrukken
Je kan ook je pagine simpel maken waardoor je de standaard printfunctie van je browser kan gebruiken? Of je giet het in een PDF. Excel vind ik in feite niet handig;). -
Ik heb weinig vertrouwen in dit project eerlijk gezegd. Heb jij al eerdere werkvoorbeelden zodat we weten hoe dat jij developt e.d.
-
Ow ik dacht dat hij zei van wel.
Ok. Om de licentie zal deze zelf gekocht moeten worden verlaag ik de prijs met 60 EUR.
Dan is dit 59.99 voor ledenbestand, domein en huidige promotie. 59.99 is de BUY now.
Bieden vanaf 20 EUR, opbieden met 1 EUR
-
@Frenzo zoek is op Google bluestacks Mac.
-
Thanks. Is nu ook nog maar een app voor mijn portfolio en om het dus wat te testen
-
Wat ga jijzelf maken Martens?
-
Hallo,
na zoveel jaar nog met Android bezig geweest te zijn was ik er is terug aan begonnen.
Ik ben dus sinds kort begonnen met iweb.space en nu net is de applicatie afgewerkt. Deze wil ik nu laten checken. Dan kan ik weten wat er beter kan e.d.
Let op, internetverbinding nodig voor het inzien van de portfolio.
Downloaden: http://iweb.space/iweb.apk