dan maak je toch best eerst een dump van je sql en dan alle bestanden e.d. in een zip?
Posts by Thisguyisgone
-
-
direct admin heeft deze feauture toch gewoon?
-
euhm ja je kan gewoon in je site bouwen met de api gewoon...
-
spijtig dat het Engels is, bij Versio heb ik 1 voor 4 EUR
-
Ik ga dit hier gewoon delen omdat iedereen het toch kan kopen en kan aanpassen naar eigen wil.
-
Ik heb nog ergens is een psd gevonden dt je met elke vorm een kaartmap kan maken.
-
Ik zoek iemand die er tijd voor heeft. Had je reactie al gezien maar toch bedankt.
-
Hallo,
ik zoek iemand die Paypal in een zelfgeschreven systeem kan maken. Ik heb hier tijdelijk amper tijd voor dus ik wil dit iemand laten doen.
Budget is beschikbaar.
Even wel informatie:
De prijzen variëren, maar deze worden genomen uit de database;
De productnamen variëren ook, alsook deze worden genomen uit de database;
Het moet geschreven worden in mysqli;
Na betaling moet er een update gebeuren in de database en 2 mails verzonden worden naar;
- De gebruiker;
- Naar mij;Tevens mag dit ook via een systeem gaan zoals Mollie, maar dan zonder KVK en BTW e.d.
Wie interesse heeft, gelieve te reageren in dit topic. Hierbij meld je je prijs, hoeveel tijd je nodig hebt e.d.
Alvast bedankt!
PS: liefst ASAP.
-
Ik heb wel een source die je over kan kopen
-
Update: heb dus antwoord gehad en hij zei dat dit opgelost was. Ik zei van niet, hior ik hem weer niet. Ik verlies zo maanden van mijn host en domeinen.
-
Heb Robin niet gehoord.
-
Kan jij je vervoeren naar België?
-
Ik kan misschien wel helpen. Ik contacteer je wel.
-
Je weet toch dat dit wantrouwen geeft als je geld wordt vastgehouden zonder een reden op te geven. Tevens is 1000 EUR wel een kleine som, maar wij kennen jou niet. Waarom stap je niet naar een financiële instelling dat ze jou geld lenen?
Heb je ook al aan vrienden / kenissen gevraagd?
-
Opium, het is dan wel oneindige ZOOM. Wat Laura heeft gezegd klopt gewoon helemaal.
-
Wat je ook kon doen is een naked wordpress theme downloaden enzo aanpassen.
-
Ja heb dit geprobeerd. Nog steeds hetzelfde. En kan geen bijlage plaatsen via mijn smartphone? Ik zie geen button.
-
Cache geleegd. Nu op desktop kan ik ook niet de dropdowns openen in de header.
Edit; werkt op desktop wel. Nog steeds niet op mijn Note 3
-
De header links zijn weg op mijn Note3
-
Ik heb echter nog niets ontvangen.