Ik zal morgen is kijken voor je. Ik contacteer je wel!
Posts by Thisguyisgone
-
-
heeft te maken met je js
-
zet ze gewoon op youtube als privé en deel de linken aan de mensen die het mogen zien.
als je het op een eigen server gaat zetten gaat er veel gedownload worden e.d. -
Als het nket lukt per ftp kan het zijn dat je in direct admin 'reset owner' van de mappen moet doen en daar is chmodd 777
-
het kan zijn dat je voor je afbeeldingen enkele mappen moet chmodden naar 777
-
ik zou je screenshot wijzigen, adressen zijn zichtbaar.
Je moet gewoon met een WHERE userid = session id doen. Simpel.
-
De stats zijn wel über slecht. Tevens zijn de Russen op een spam way, wat dus je stats verslechtert waardoor je slechter scored in google.
-
omdat ik het nooit mocht verkopen, dus vindt het raar dat het nu gewoon wel mag.
-
Dan mag je deze niet doorverkopen, weet je dat?
EDIT: of de koper moet de lay-out zelf ook kopen.
-
Kan het zijn dat het rond 21u vandaag cloudflare iets blokkeerde? Ik geraakte niet op icts (kreeg melding van Cloudflare dat ICTs' host niet gevonden werd).
-
Ik wil wel wat voorbeeldcode. Wat over de lay-out. Is deze zelf gemaakt of gekocht?
-
Probeer het toch maar is om je require ../../ van te maken.
-
wat staat er in prijs1.php?
-
ik heb me de volgende aangeschaft als low budget (400)
http://www.laptopshop.be/produ…ite-c50-b-148-azerty.html -
Momenteel nog geen bericht gehad.
-
Ja maar je vergeet een lijn "1 domein door de bij ons bekende klant".
-
Je cache ledigen.
-
Ik heb geen problemen maar kan je misschien het mailadres vermelden aangezien ik deze nergens vind op ICTscripters.
-
Ik citeer van de site CMSHero; daar komt je webshop vandaan;
Bij aanschaf van 1 CMS heeft u 1 persoons en domeingebonden licentie. Dit wil zeggen dat u dit CMS voor maximaal 1 website kunt gebruiken op 1 domein door de bij ons bekende klant. Doorverkopen is niet mogelijk. Een licentieoverdracht wel. Wij brengen hiervoor administratieve kosten (€25 incl btw) in rekening. Bij een licentieoverdracht dient de koper de verkoper hiervan op de hoogte te stellen.
Dus om aan de toekomstige koper te informeren, moet je dus ook nog is 25 EUR incl. BTW betalen aan CMShero.
-
in de map v3/ideal/ideal10.php ook je gegevens invullen.
Tevens heb je een BTW of KVK nummer nodig om iDeal te gebruiken.