normaal wel. Met combinatie met google keywords tool kan je zien hoe je het best kan ranken e.d.
Posts by Thisguyisgone
-
-
hoe kunnen we weten welke plugins als we niet weten welk systeem. Sowieso een plugin tegen anti-spam en 1 voor seo
-
is
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.
al beter dan ? :). -
Waar ik nu een tijdje zot van ben is Eva Simons - Policeman
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy. -
[ media ] [/ media] of gewoon de link plaatsen
-
topic is bijna 4 maand uit en ts is al 2 maand niet online geweest
-
Hoe denk je dat Ictscripters actief is geworden? Als je een interessant onderwerp hebt maak je meer kans. Mond-mond reclame helpt. Deel je kennis met andere over hetzelfde onderwerp. Promoot via Sociale media e.d.
-
-
Hoe heb je alles opgemeten dat al je gebruikers via de pc gaan?
Zoek op het internet gewoon php mysqli chat ajax.
Much better en veel kleiner dan een flashchat -
Meld wel even dat ik het logo al had gemaakt. Je hebt gewoon het rondje verbeterd :).
-
Waarom zou je een flashchat gebruiken aangezien veel mensen tegenwoordig op hun mobiel zitten.
-
Bedankt voor het deelnemen aan onze enquête, wij waarderen dit zeer.
Ik had het de vorige keer bijna gedaan, maar men 4G viel weg. Nu dus met de PC ingevuld! Succes
-
ok. Is echter niet mijn probleem.
-
Dit was om profielfoto's e.d. te delen. Is het systeem van icts dan veilig genoeg.
-
Dan kan je dat bij Wordpress e.d. ook argumenteren.
Als het script beveiligd is, kan je dat ook voorkomen. -
Is alleen voor de afbeeldingen
-
Áls dit zelf gemaakt is of je hebt deze laten maken, ziet die er wel episch uit!
-
Alles opgelost. Was inderdaad gewoon de mappen chmodden naar 777 en als dat niet ging, de map resetten van owner en nog is chmodden in Direct Admin.
-
Het is bijna opgelost. Het is zoals ik al dacht dat de owner permities gereset moeten worden. (voor de thumbnails).
-
stuur anders even je Skype gegevens ofzo via PM. Je moet wel weten dat ik de oplossing hier dan ook gewoon deel.