Als ik in be ben koop ik het.
Posts by Thisguyisgone
-
-
Ik kan geen andere topic openen -,-
Ik heb effe hulp nodig met leden beheer voor criminolz..
-
Deze staan hier gewoon te downloaden etc.
En @ Tree, wat bedoel je?
-
Ik heb net een site tegengekomen, nl. http://www.criminalsource.nl/
Hier verkopen ze gratis source's!
-
Frenzo had het..
-
Ik ga nu leden beheren maken.
Ik post het later wel als alles werkt !
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.08.09 13:44:08:
Leden beheer,
wie kan me helpen krijg deze fout nl. :PHPParse error: syntax error, unexpected '<' in /customers/swatcrime.be/swatcrime.be/httpd.www/v4/ingame/database.php on line 5
PHP
Toon Meer<?php if($own['admin'] == 'Ja'){ if(isset($_POST["editusers"])){ <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1>Welke lid aanpassen?</h1> <form method="POST"> <tr> <td>Gebruiker:</td> <td> <input type="text" name="search" size="25"> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" align="left"> <input type="submit" name="submit1" value="Zoek"> </td> </tr> </form> </div> <div id="content_bottom"> </div> <? if(isset($_POST['submit1']) || isset($_POST['search'])){ $dbres = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `login`='{$_POST['search']}'"); $num = mysql_num_rows($dbres); if($num == 0){ echo "<FONT color=red><center>De opgegeven gebruiker is niet gevonden.</center></FONT>"; } if($num > 0){ echo "Lid gevonden. Klik <a href=index.php?p=database?a=editusers&f={$_POST['search']}>hier</a> om {$_POST['search']} te wijzigen"; } } if(isset($_GET['f'])){ $dbres = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `login`='{$_GET['f']}'"); $user = mysql_fetch_object($dbres); if(isset($_POST['wijzigen'])){ mysql_query("UPDATE `users` SET `email`='{$_POST['email']}', `contant`='{$_POST['contant']}', `bank`='{$_POST['bank']}', `killers`='{$_POST['killers']}', `rank`='{$_POST['rank']}', `health`='{$_POST['health']}', `bankleft`='{$_POST['bankleft']}', `power`='{$_POST['power']}', `callcredits`='{$_POST['callcredits']}', `vipdays`='{$_POST['vipdays']}', `city`='{$_POST['city']}', `info`='{$_POST['info']}', `kladblok`='{$_POST['kladblok']}', `maffia`='{$_POST['maffia']}', `activationcode`='{$_POST['activationcode']}', `rankvord`='{$_POST['rankvord']}', `admin`='{$_POST['admin']}', `moderator`='{$_POST['moderator']}' WHERE `id`='$user->id'"); echo"Je hebt $user->login naar de opgegeven instellingen aangepast."; } $dbres = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `login`='{$_GET['f']}'"); $user = mysql_fetch_object($dbres); ?> <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <tr> <td>Gebruikersnaam: <?echo$user->login;?></td> </tr> <form method="POST"> <tr> <td>E-mail adres:</td> <td> <input type="text" name="email" value="<?echo$user->email;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Contant:</td> <td> <input type="text" name="contant" value="<?echo$user->contant;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Bank:</td> <td> <input type="text" name="bank" value="<?echo$user->bank;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Killers:</td> <td> <input type="text" name="killers" value="<?echo$user->killers;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Rang:</td> <td> <input type="text" name="rank" value="<?echo$user->rank;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Health:</td> <td> <input type="text" name="health" value="<?echo$user->health;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Storten:</td> <td> <input type="text" name="bankleft" value="<?echo$user->bankleft;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Power:</td> <td> <input type="text" name="power" value="<?echo$user->power;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Callcredits:</td> <td> <input type="text" name="callcredits" value="<?echo$user->callcredits;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Betaald acc:</td> <td> <input type="text" name="vipdays" value="<?echo$user->vipdays;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Stad:</td> <td> <input type="text" name="city" value="<?echo$user->city;?>"> </td> </tr> </tr> <tr> <td>Activatiecode (0 = uit):</td> <td> <input type="text" name="activationcode" value="<?echo$user->activationcode;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Rangvordering:</td> <td> <input type="text" name="rankvord" value="<?echo$user->rankvord;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Admin:</td> <td> <input type="text" name="admin" value="<?echo$user->admin;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Moderator:</td> <td> <input type="text" name="moderator" value="<?echo$user->moderator;?>"> </td> </tr> <center> <tr> <td colspan="2" align="left"> <input type="submit" name="wijzigen" value="Wijzig gegevens"> </td> </tr> </center> </form> </div> <div id="content_bottom"> </div> '; } else{ echo ' <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Geen Admin</h1> Je bent geen admin, dus kan je dit paneel ook niet openen!! </div> <div id="content_bottom"> </div> '; } ?>
-
Zeer mooi.
Maar andere kleuren voor de menu's hoeft niet.
Vind het zo al mooi. -
Ik heb one.com ..
-
ga naar Root/templateperser/ingame.php
Voeg je rond line 50
toeGa naar template/ingame.tpl
voeg dit toe waar je je admin wilt
PHP
Toon Meer{if $admin == "Ja"} <div id="column_dark_content_top"> <div id="column_dark_content"> <div id="menu_head">Admin</div> <div id="menu_content"> <ul> <li><a href="index.php?p=admin4">- Verzilver Code versturen</a></li> </ul> </div> <div id="menu_content_bottom"> </div> </div> <div id="column_dark_content_bottom"> </div> </div>{/if}
-
Is het beste, eventueel per stuk ( dus elke map per keer etc.)
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.08.09 21:36:16:
Nu zie ik al wat meer, jij ook niet? -
Wel alles geupload xD
-
Ik heb er geen chmod :p
-
Waar dan :p
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.08.09 21:28:32:
Heb het al Bedankt !!!! -
En dan zegt cwcw dat ik niet kan scripten.
Ik denk zelf dat de eigenaar het niet weet hoe :p
-
Naam: R. Ferhat
Leeftijd: 16j.
Admin/moderator OF promotor: Admin/moderator
(eventueel) eigen sites: momenteel geen
Gelijksoortige projecten in het verleden: eigen criminals opbouwen, site's promoten etc. -
En nu nog het admin menu verbergen xD
-
Had ik geprobeerd. Maar dan moet je bevistigen (doe ik) en het gaat niet
-
Ik wil een msn maken waarop je ook je 2 namen op msn kan aanpassen. Dus je nick en de ''signature''.
Ik wil dus een msn met men eigen sitenaam.. -
ALs je alles 777 doet (is alles schrijfbaar x))
Nu terug ONTOPIC xD -
[offtopic]En dat noemt zich een scripter x)[/offtopic]
Plaats je input hier is van je nieuws -,-