Probeer zelf is iets?
Dus kijk in de scripts welke tabellen je moet hebben etc.
Posts by Thisguyisgone
-
-
Raten: 9/10
Minpunten: Geen
Pluspunten: Mooie navbar, pas het zwarte naar lichtblauw of groen.
Wat kan er verbeterd/toegevoegd worden?: Niets
Waarde: ? 35 excl. slicing -
KyleM heeft deze layout nooit gezien, hoe zou hij dat gezien hebben
-
Cas, verdomme ze maat, hij kent jou designs niet eens, hoe kan hij het namaken. De kleur gebruik is meer dan normaal, als ik nu mod was zou ik jou 1 uur rust geven. nu zal ik er waarschijnlijk 1 krijgen.
-
Ja, is alleen van dezelfde scripters
Petytn en nog een vriend -
Dag beste leden,
Men vriend heeft een unieke site. En ik vond het "checken" wel waard.
Ik wil dat jullie zich aanmelden :p,
en ook raten op het volgende:
De scripts,
de layout,
en de afwerking van iedere script etc.Site: http://www.pro-crime.nl
-
ik ga pm sturen zodat ik geen reclame maak.
-
Dit gaat tever vind ik?
Ok Alex Rüter is niet een perfecte persoon, we hebben ons gedaan.
Nu weet iedereen op CP ondertussen hoe hij is, maar er zullen nog harde woorden vallen of ze zijn al gevalen. -
Ik zoek een ubb voor Vendetta,
Die ik bv. kan gebruiken voor het nieuws, berichten etc.
Ik heb zelf al geprobeerd, mij lukt het niet. -
Ik heb 31 GHED punten..
-
Grijs hou ik persoonlijk van en is vele beter
-
1)Ik moest wel ingrijpen en effe men gedacht zeggen.
2) Je moet niet over Windows beginnen, punt uit.
3) Ik hoepel niet op, want ik luister niet naar onbekende mensen (haha). -
Mensen, dit kan allemaal via PM, want hier wordt de TS er niet slimmer van.
Guido, de TS heeft gevraagd wat hij het best kan kopen van Mac, dan moet je niet over Windows beginnen of je mening er over vertellen, dus hierbij heeft Laeresh gelijk in! -
Is je eigen site, dus ja, reclame maken mag niet :p.
Maar mollie vind ik persoonlijk beter. -
Ja, ik ben ook tevreden over hun service's, niet zoals targetpay etc.
-
De meeste zullen ook een uitgebreide mail hebben,
Nl. het volgende:Citaat
In deze nieuwsbrief het volgende:* Nieuwe website online
* Vers Mollie-logo
* iDEAL 4x per maand uitbetalen
* Premium SMS uitbetalingen maand eerder
* Mollie is helemaal groen
* Vragen, suggesties, complimenten of klachtenNieuwe website online
Met trots presenteren wij vandaag onze nieuwe website. Hierin hebben wij de focus gelegd op gebruikersgemak. Ook hebben we een duidelijkere scheiding tussen onze SMS-diensten en betaaldiensten gemaakt.
Vers Mollie-logoHet Mollie-logo was niet meer echt van deze tijd. Daarom hebben we het een beetje aangepast waarbij we geprobeerd hebben de herkenbaarheid te behouden. Mocht u ons logo op uw website gebruiken of willen gebruiken dan kunt u het nieuwe Mollie-logo hier downloaden.
iDEAL 4x per maand uitbetalenAl enige tijd is het mogelijk zelf in te stellen hoe vaak u uitbetaald wilt worden. Voorheen kostte een uitbetaling van 4x per maand ? 3,00. Omdat we vinden dat dit in strijd is met ons doel transparant te zijn is het vanaf heden gratis.
Premium SMS uitbetalingen maand eerderVanaf nu worden de uitbetalingen voor micropayments per SMS en premium SMS via keywords een maand eerder uitbetaald. Dit betekent dat u bij de eerstvolgende uitbetaling twee maanden tegelijk uitbetaald zult krijgen (indien van toepassing). Mocht u al andere afspraken hebben met Mollie qua uitbetalingtermijn dan verandert er voor u niets.
Mollie is helemaal groenAl een tijdje compenseert Mollie alle CO2-uitstoot. Dit hebben we echter nooit van de daken geroepen. We willen van de gelegenheid gebruik maken om te melden dat al uw betalingen en SMS-jes CO2 gecompenseerd worden.
Vragen, suggesties, complimenten of klachtenDienstverlening kan altijd beter. Althans, dat vinden wij: op die manier blijf je alert en streven naar het beste. Wij zijn nogal perfectionistisch. We horen daarom graag van u. Wat vind u van onze nieuwe website? Nog belangrijker: wat kan beter? Wat kan überhaupt beter aan onze dienstverlening? Wat mist u? We horen het graag op [email protected].
Met vriendelijke groet,
Het Mollie-team -
Ja, want hun vorige was te simpel xD
-
Dag beste Cp-leden.
Hebben jullie de nieuwe "mollie-website" al gezien?
Ik vind het persoonlijk héél wat beter dan het vorige.
En ook zetten ze een bijdrage bij voor het milieu
-
-
Had ik al en werkt niet..