Wat ik zei is men gedacht, ik vind dat de site eigenlijk geen nut heeft of zal hebben.
Ik voel me nu niet goed bij deze site, ik voel me niet goed dat er hier ook sommige racisten zijn, maar ik hou van Criminalspoint, ik ben hier altijd te vinden.
Maar bv. ja, Christenen moeten niet veel, maar kijk bv naar het jodendom, Hindoeïsme etc. Zij hebben ongeveer dezelfde regels, zoals dat er voor de joden geen vlees en melk naast elkaar mag, dat de koe ene belangrijk dier is voor de Hindoes etc. We moeten geloven respecteren zoals het is, we moeten mensen respecteren zoals ze zijn.
Posts by Thisguyisgone
-
-
Eigenlijk begint dit in m'n ogen wat racistisch te komen.
Ikzelf ben een moslim en ik ben er trots op. Waarom varken eten? Al dat vet, die beest eet z'n eigen str*nt op, wij moslims zijn proper.
Wij moeten van ons geloof ons handen wassen na iederen WC-beurt, wij moeten Allah (cc) aanbidden, wij moeten geloven in onze profeet Mohammed (vrede zijn met hem) etc etc.
Je meot ons respecteren, zoals wij jullie geloof en ongelovigen respecteren.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.09.09 22:02:25:
Dit was men les Islam :p -
Ja, ik heb vendetta, daar werd ik gehackt of gecrackt(what ever)
-
Daarmee ben ik bezig en ook dus (whatever) gehackt
-
Ten 4de, ok
-
Ten eerste wil ik men excuses aanbieden aan Fold,
hij heeft me niet gecrackt/gehackt of wat dan ook, dus sorry.
Ten tweede, dit hadden we beter ook via PM gedaan etc. toch, ik heb men site al beveiligd xD -
-
Ok fold, als het was om me effe te naaien moet dit nog altijd niet gebeure, nu zijn al men leden admins, en ik heb 50000 leden.
-
Deze site is nu criminalway.nl eig. is davey
-
Toch zal ik zoeken naar een andere racingscript als je dat wilt.
-
Admin K.Rens: beleefd blijven aub!
-
Kan je voorbeeld geven hoe ik dat "blokkeer"?
-
Ik zit bij one.com dus geen directadmin
-
kan je bv plaatsen wat ik als eerste in config ed. kan zetten?
-
Wat kan ik als eerste doen dan? Zo kan het niet verder
-
Fold op Cp zit altijd men database te verwijderen (hoe weet ik niet), dus wat kan ik er aan doen?
-
-
Nee omdat ik men bureau ga tonen en niet wil vergeten xD
-
Ja, als je even men achternaam etc. verwijderd bij Fold en de quote ervan.
-
-BUMP-