Hoe ga je die plakboek nu kunne slicen en basen?
Posts by Thisguyisgone
-
-
Waarom Pm'en, sommige mensen zullen ook geïnteresseerd zijn ;).
-
Ik vind dit niet eens een layout?
Lijkt me eerder een plakboek? -
deze kan je gratis downloaden op andere site's ed.
Zal deze dan ook gratis posten. -
Ik doe het niet voor geld ed.
-
Hier op CP he ik één schrijffout gevonden, deze vind je nl. bij "Over ons" vinden. De scgrijffout is, er staat bij overname, 7 Ferhbruari terwijl februarie zonder hoofdletter is.
-
Ik ben al bezig hoor xD
-
Ik wil wel:)
-
Kan je link geven, zit op gsm..
-
Hoe bedoel je? Ik heb de source die te download gesteld is niet gemaakt, dus ik kan en zal je niet helpen.
-
Begin met vendetta . Hiermee ben ik nu ook bezig
-
Het is swatcrime niet, dus gebruik maar, toch wil ik dan een online vb.
-
Dit kan omdat er nog nooit een source van swatcrime.be en mijnmafia.eu is vrijgegeven, dit werd al gemeld tegen me, wat blijkt een source zoals crime-killer te zijn..
-
Hoe bedoelt u? Ik ben de eigenaar?
-
Het kepeltje is voor het geloof, dat respectrenen jullie wel, een hoofddoek is ook voor he geloof en accepteren jullie niet! Dus denk nu effe na, denk verder en lees verder dan jullie neus lang is
-
Sommige hadden de versie gezien, ik had maffiabaasclone in het blauw op flikkert.nl, deze moest offline wegens de layout. En ik ga niet na het verbruik van 750 direct een nieuwe lay laten maken en inbouwen. Dus ik gebruik er afentoe de php ervan.
-
Ik heb wel nog een namaak liggen van maffiabaas, vorig jaar gekocht voor 750, maar men site moest offline wefens de layout. Ik had geen zin om die layout volledig aan te passen, ben er dus niet voort mee gegaan..
-
Wist ik wel :p
Maar stephen kan z'n eigen site niet aan, hij laat het doen door een 14-jarige.. -
Heb ik ondertussen al :p
-
Dit is een BUMP, omdat ik eigenlijk op K.Rens z'n antwoord wacht, of andere mens(en) een kans geef.