Ik hoop dat ik je dan kan helpen.
Posts by Thisguyisgone
-
-
Mag ik ook google is goed doorzoeken? Mag het ook Engels.
-
Ook vind ik Saw V een geslaagde film, ook hebben de Turken van Saw een Turkse versie gemaakt. Die is juist een goede film om te lachen :p, destere noemt die film.
-
Ikzelf heb het nog nooit gehoord, ik zal dit is zeker bekijken.
-
Aan ts, als je gezocht hebt en bijna niet vond, dat klopt toch niet :p, wat je ook kan doen is, als ze een site hebben, of je hun jongles mag gebruiken ofzo?
-
Cas, gisteren werktte het ook hoor, rond 6 u 's avonds.
-
Dag beste cp leden. Men vraag is, welke film zien jullie graag. Mijn persoonlijke voorkeur is Lethal Weapons 2 en Simpsons The Movie, meld ook even jullie genre('s) erbij.
-
De header is in orde in ie8 en firefox 3.5
-
Als ik eindelijk op men pc kan(pc is voor onderhoud tijdelijk binnen), ik zal dus over een paar dagen de informatie doorsturen. Excuses.
-
Ik had nog een cartuning game, deze informatie zal ik via PM doorsturen.
-
Aan topicstarter, heb je al gezocht op google ed.?
-
Ik vind het een 7,5 op 10 waard, als ik op pc ben kan ik de banner beter bekijken en een betere reactie kunnen plaatsen.
-
Dit wordt via het forum gedaan, is eigenlijk reportsystem, dus je moet niet bang zijn.
-
Als je alles aanpast qua html. Werkt met includes etc, is al een heel mooi begin.Ik wil helpen nadat ik eigen site met includes gedaan heb.
-
Ik wil wel, pm me maar.
-
Melvin, als je geen map hebt, leeg laten? Zeer mooi, ik ga men site ook met includes laten werken etc.
-
Kan je gratis downloaden?
-
Mjah, Frenzo kan ook slicen en basen.
-
Gaat wel stuur de afveelingen appart, dan hoeven we het niet te slicen, en ik zei niet jouw plakkboek ik zei gewoon plakboek :p, ik zal is zien wat designeran doen. Anders raad ik basingmedia.nl aan, slechts 15 euro!
-
Ik zal het je vanavond proberen uit te te leggen, en zal het hier dan posten als het gelukt is en hoe we het gedaan hebben.