Flappy Bird is net iets uitdagender. Als je had gelezen wat ik had gezegd, dan zag je dat het niet uitdagen is.
Posts by Thisguyisgone
-
-
Onderbouwen kan ik. Ik gaf nu snel mijn mening omdat hij deze vroeg.
Het is inderdaad een zeer simpele app maar na twee keer heb ik deze gesloten. Het is gewoon een blokje dat van de ene kant naar de andere kant springt. Als je een obstakel aanraakt verlies je. Als ik verder had gespeeld had ik zo de highscore behaalt. Er is geen uitdaging, geen fun, geen nut. Dit is waarom ik zeg dat het niets zou worden.
-
Ik denk dat het niets gaat worden...
-
Je kan het natuurlijk hier plaatsen en hopen dat iemand je er 1 geeft. Want binnen een week vervalt het ;).
-
En wat heeft hij exact gedaan ?
-
Ja maar wil graag ook een vermelding bij de Git :).
-
Even een vraagje. Ik heb de rechten verleend aan dit project (BeGangster layout) maar geen vermelding van mijn naam?
-
Als het een (goed) spel is mag je het aan mij delen. Als ik het goed vind, dan review ik hem hier op ictscripters e.d.
-
En hoe heb je het probleem verholpen?
-
Simpelweg investeren en is naar Admob kijken.
-
Heb je voorbeeldcodes die jijzelf geschreven hebt ?
-
@Pat4561 heeft het gekregen. Heb je zelf een code, meld dit in het topic.
-
Hallo,
ik heb een gratis .EU ontvangen van Versio. Ik geef deze dus ook gratis weg, als je er zelf ook één hebt, meld je het in het topic. Er moeten geen x-aantal topics komen natuurlijk.
De liefste PM krijgt mijn gratis .EU
-
Dat kan ook in je javascript zijn, oftewel in database, oftewel in je misdaden.php
-
Kan je mij meer uitleg geven per PM?
-
Met alle respect maar hij vraagt om een prijs en portfolio.
Budget wordt dus niet bepaald maar de persoon die betaalbaar is en/of een goed portfolio heeft.En met alle respect om zo vele berichten te ontvangen van designer die te duur zijn. Beter iets voorkomen hé;).
-
Het is misschien handig om je budget te vermelden voor de lay-out (in / excl html-bestanden), logo e.d.
-
ok, maar hoeveel is dat kleine aantal?
-
Enige Belgen hier? Wat is beperkt?
-
Ah oké, dan zal ik straks is kijken of als mijn vriend meeleest, kan hij het doen ^^. Zeker alvast bedankt voor jouw hulp!