Ik kan het goed gebruiken voor een betaling..
Posts by Thisguyisgone
-
-
Ah, een hoster eigenlijk. Is dat gratis xD? ik ben op gsm,an het namelijk niet zien.
-
Belgische film loft is ook zeer goed gedaan.
-
Verkoop je de layout?
-
Ik snap het niet echt. Kan je het beter uitleggen aub?
-
Aanzetten tot bellen mag toch niet? Als ze wil en bellen om bv. Een mooie prijs te winnen. Dat gaat wel. Dus zorg dat je mooie prijzen hebt, en ze ook uitdeelt!
-
Vind ik ook. Deze opties moet ik wel nog beveligen etc. Ook werkt mijn vendetta met includesysteem en ja. Later als het klaar is zullen jullie men werk zien xD
-
Is inderdaad beter, heel wat beter. Vul je layout op met tekst etc. hoe je site eruit zal zien etc.
-
Sorry, ikzelf vind vendetta goed om mee te beginnen. Het is redelijk mooi, alleen de scripting is bagger etc @ls je de php en html aanpast wordt het een topper. (Hoop ik voor mij xD, ik gebruik ook vendetta)
-
Dat was dan ook als grap bedoeld xD. Maar mijn ouders kijken dat ook xD. @ smil-e, inderdaad mega- mindy xD
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.10.09 16:12:34:
Dat was dan ook als grap bedoeld xD. Maar mijn ouders kijken dat ook xD. @ smil-e, inderdaad mega- mindy xD -
American pie is ook best is leuk om te zien met je ouders xD
-
Maar ja nu ontopic ( al is het een off-topic xD) je mag source's zoals banditi (is door ons debugged niet door crime-ware) ze verkopen source's ook zoals al pacone etc.
-
Zoals ik al me aangeboden had wil ik gratis er aan werken, update's etc. Stuur pm aub.
-
Ikzelf heb ik filezilla, code kan je nooit raden, is een code door directadmin+ daarchter eigen code met cijfers, grote en kleine letters en speciale tekens.
-
Ik bedank ze ook in het algemeen. Maar als deze topic u niet aanstaat, verwijder of sluit het dan? Oja, richard welkom terug (blast =fold)
-
Geen van de twee, ik wil iedereen bedanken. Daarom is dit ook een off-topic. Anders mag u dit nu verwijderen
-
Het rapportsysteem is bedoeld om iets wat niet mag, lees aub de regels. Dit is dan ook een OFF-topic.
-
Dit is algemeen, ga ik 100 mensen een PB sturen?
-
[offtopic]Applaus dan xD[/offtopic] waarom deze topic, om ons nog meer samen te brengen. De sfeer is echt beter geworden
-
Ik vind de layout super. Jammer kan ik hem niet gebruiken. Wel mooie actie voor een nieuw lid! Topper!!