Ik heb ubuntu gezien. Ik ga hier dan ook mee verder!
Posts by Thisguyisgone
-
-
Je kan het eventueel via Pb doen. Heb je direct antwoord. Ik raad je cas en kylem aan.
-
Dag beste leden. Ik heb een idee vor CP en dat is dat je de offtopics kunt uitschakelen zoals de banditi en criminolz topcis. Dit pak een hoop scrollwerk ed. in. (Sorry dat het niet in alinea's is, ben op men gsm nl.)
-
3de keer goede keer. Ze lezen het niet. Zal een ID-topic maken dan xD
-
Ik eigenlijk ook (het staat van boven al), wat ook handig is. Is dat je de offtopics kan uitschakelen zoals de banditi en criminolz topics..
-
Alle stemmen op dein als ex moderator zullen nu niet eer tel en :p.
-
Gangstawar. U had me gevraagd en ik had toegezegd..
-
Waarom mogen de andere het niet!!?
-
Ik volg maikel
-
Als je de offtopics kunt uitschakelen zal het ook beter zijn? Zoals ik al op pagina 1 had vermeld..
-
Hoe bedoel je nu? Moet ik op mijn gsm php doen? XD
-
Ik heb nu xp, ik ga over stappen naar ubuntu, is echt goed. Heb de laptopje gezien van men leerkracht, en mocht er effe op surfen. Echt snel etc. Dus that's what I need, that's speed!
-
Je begint echt iets 'professioneler' te worden. Ik zie ook dat je veel geoefend hebt. Als je deze weg blijft volgen, zal je echt heel goed worden. Ik heb layout gezien, ik heb nu nog geen woorden ervoor (pas wakker)
-
Ik draag zelf le coq sportif en adidas, foto's volgen nog.
-
Door een beetje, ja niet veel kennis te hebben van php. Is gewoon de html aanpassen naar banditi en de tabellen goed doen. Of moeten we dat ook voorkauwen. (Geen kennis van php ed., begin dan niet aan een criminal etc. TIP!!)
-
Is perfect, zal mooier zijn dan gewoon tekst.
-
Ik zal als ik men usb vind, men foto's uploaden etc.
-
Lijkt me heel wat beter dan weken geleden. Als ik op pc ben kan ik je punten ed. geven. Verkoop je deze lay als het klaar is?
-
Mooi, welkom terug Dein. Zoals je al zei Belgen zijn ftw xD. ik zou dan deze topic aanpssen dat iedereen op de hoogte is?
-
Is inderdaad handig. Wat ook handig is dat je deze kan uischakelen zoals baditi en criminolz.