Deze actie om te zoeken naar water is goed. Maar dan moeten ze het water eerst onderzoeken, omdat het water daar totaal anders zal zijn (denk ik).
Posts by Thisguyisgone
-
-
Plaats het hier en bij scripts (kan even duren dat het geaccepteerd wordt)
-
Dank u voor al die steun xD. Maar ja. Dit vind ik ook eerlijk dat we ze alle twee krijgen. En als de site klaar is post ik het hier wel :).
-
Deze script klopt niet voor banditi, is van een andere source. Want die includes van boven mogen er niet staan, thuis op pc had ik een goede. Die plaats ik dan wel.
-
Tukkie, als je deze gewoon uit tuts maakt, en dan verkoopt voor minstens 10 euro, ben je zielig bezig!
-
Nou, ik ben 14 uur per dag online, ook op school zit ik op cp (via gsm), nu na 2 dagen zag ik je weer. Maar ja, heb je nog designers nodig?
-
Windows zou veel beter zijn als je hun pc opstart, dat niet al die onnodige processoren opstarten. Dit doet wel mac, aar als Windows dit zou doen zou het heel wat beter zijn. Toch, ik kies voor Windows.
-
Ik zit ook op mijn mobiel geen last. Je moet browser downloaden op http://www.gallery.mobile9.com
-
Ah, bedankt :p. Ik hoop dat ik deze layout kan krijgen voor m'n project.
-
Hoeveel goede redenen moeten er zijn voor je hem weggeeft?
-
Sorry, dit hoef je niet eens met photoshop te doen. Je moet het niet slicen omdat je het alleen met css al kan.. Hierbij 1 op 10 voor de moeite.
-
Wat is de error?
-
Is er ook hosting erbij of..?
-
Alleen, ik kan mijn idee niet bumpen over het verbergen van offtopics..
-
Mooie update's, over het promoten snap ik niet echt..
-
Buurman van haar
-
Heb die layout al van ergens gezien..
-
Bij de regels staat 24 uur ok in dein zijn post
-
Bedankt dat jullie achter mij zijn
-
Ik, omdat ik bezig ben met een site zoals mijnmaffia aar dan met voetbal. Deze layout is eigenlijk gepast ervoor.