wat is je budget per uur en is betaling per Paypal mogelijk?
Posts by Thisguyisgone
-
-
Tuurlijk. Je kan met Paypal sowiedo geld ontvangen, betaalproviders zoals mollie en targetpay.
Als je echt iDeal wilt moet je een oplossing zoeken. -
Disablen = uitschakelen.
-
kun je met ckeditor niets disablen? Bij tinymce kon dit wel
-
En extended licenses dan..?
-
Bij direct admin zit dit er toch bij?
-
Wil je de prijs ook weten incl app?
Ikzelf zou dusvoor nieuws, uitslagen e.d. een Android app maken rond de 250 euro excl het plaatsen in de Playstore. Je kan natuurlijk ook de .apk op je eigen server zetten.
-
Waarom denk je dat je een applicatie per jaar moet betalen?
Dan is het volgende, Android, iOS, Windows,..?
Wat is de inhoud van de app, is het verbonden met een server of wordt het op het toestel opgeslaan?
Enzoverder. -
Dit domein wordt niet meer verkocht ***Slotje a.u.b.***
-
Daarom dat ik gewoon firebird gebruik.
-
Hallo,
ik verkoop bij deze een PageRank 1 domein, nl. studie*wijs.be.
Puur domeinnaam, met een Google Pagerank 1. Sterke domeinnaam betreft studies!
Bieden vanaf 30 EUR, opbieden met 1 EUR, Buy-NOW is 50 EUR.
Betaling per Paypal.
1 jaar geregistreerd bij Versio, gratis push dus mogelijk. Houdergegevens moet wel gewijzigd worden.
-
Bedankt voor je reactie. Dacht ook al dat het niet gemakklijk of niet gevonden ging worden. Of het nu een Wordpress plugin is of niet, dat is geen probleem. Als het een gewone script was, kon ik de plugin wel zelf schrijven.
Toch bedankt om mee te denken / kijken.
Als er iemand toch iets heeft, zou het awesome zijn.
-
Hallo,
ik verkoop bij deze een PageRank 5 domein, nl. college*polis.nl.
Puur domeinnaam, met een Google Pagerank 5.
Bieden vanaf 35 EUR, opbieden met 1 EUR, Buy-NOW is 50 EUR.
Betaling per Paypal.
1 jaar geregistreerd bij Versio, gratis push dus mogelijk. Houdergegevens moet wel gewijzigd worden.
-
Hallo,
ik verkoop bij deze een PageRank 5 domein, nl. ez*design.eu.
Puur domeinnaam, met een Google Pagerank 5.
Bieden vanaf 15 EUR, opbieden met 1 EUR, Buy-NOW is 30 EUR.
Betaling per Paypal.
-
Moet niet per se een PC samenstellen iets hebben, een prijs vergelijking in BE & NL zou ook handig zijn voor de (toekomstige) bezoeker.
Een PC samenstelling bekijk ik nog, maar dat ze de items goedkoper kunnen vinden (zoals kieskeurig.be / .nl) zou awesome zijn. Vind hiervoor echter niets :(.
-
Hallo,
ik verkoop bij deze een set van 2 PageRank 6 domeinen, nl. tweedehands*studieboek.nl en studieboeken2dehands.nl
Ik wilde hier een Marktplaats script(je) opzetten waar studenten of scholen hun oude boeken kunnen verkopen. Wegens een paar andere projecten heb ik besloten deze te verkopen.
Puur domeinnamen, met beide een Google Pagerank 6.
Bieden vanaf 55 EUR, opbieden met 1 EUR, Buy-NOW is 90 EUR.
Betaling per Paypal.
-
Hallo,
ik wil met een*nieuwepc*.nu een Wordpress blog opzetten. Dus informatie van hoe je hebt best een computer kan nemen in jouw budget, waar je moet op letten e.d.
Ik vraag me af of er een Wordpress plugin is die alle prijzen en alle items ophaalt, en zo je pc kan samenstellen.
Tweakers heeft een PriceWatch API maar daar kan ik maar x-results mee ophalen en zullen de prijzen ook niet wijzigen helaas.
Wie heeft er een TIP voor mij?
Alvast bedankt.
-
Ik ga gewoon met mijn alt + tab
-
Ik heb daar geen last van .. ?
-
Brabant BE of NL