Zijn er niet. Of bewijs me letterlijk dat je rechten heb at zo niet is. Voor heveel verkoop je het misschien?
Posts by Thisguyisgone
-
-
Deze mag hij niet doorverkopen.
-
Ik wil eventueel helpen met het moderatorschap nadat men site gelanceerd wordt.
-
Nu heb ik een idee afgekeken van mijnmaffia.nl. Laat ze van een bepaalde rang sturen?
-
@ ts: robots zijn in (letterlijk en figuurlijk) er zijn robotvrienden en robots die hun aanmelden.
-
Gekketijden is betere vendetta. Wel heel bugged en hackbaar.
-
Met includes (tip banditi)
-
In Turkije speel ik veel xD
-
Mooi zo. Dit vind ik fantastisch dat je het zelf probeerd.
-
Teleporteren, je ouder laten brengen taxi, carpoolen etc. Luchtballon. Ideeën zat zoals ik al zei.
-
Boot duikboot, ufo straaljager step ideeën zat.
-
Lees het KyleM heeft deze gemaakt. Zoek eventjes, want KyleM had z'n stappen hier geplaatst.
-
Ik heb een script ervoor op cp. Kijk is rond en zit dat bv in je index vanboven of config.
-
En status moet dood zijn! Health 0 status dood!
-
Euhm, ik heb deze ook liggen. Anders laat ik m'n broer het posten. Ik hou je op de hoogte.
-
Volg mijn 2de post op. Als je dit niet kan hoef je geen criminal te beheersen OF verdien via mijnmaffia.nl
-
Hij mag zijn kussen leegmaken xD. Nu wil hij ieder stukje namaken haha. Jammer, ik heb de echte .psd, jij? Prnt scrn met wat tekst en afbeeldingen. Ban deze persoon aub. (Fold ik slaag geen kleine kabouters die amper an kunnen spreken)
-
Nou ik heb e source nooit verkocht wel ontvangen van jullie groep. Is brol, sorry echt waar. De psd, ik kan ook print screen nemen en wat teksrt bij doen en afbeeldingen. Genoeg gediscussieerd. En nog is ik verkoop geen gratis source's jullie wel!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.10.09 21:48:48:
Wel koopt(tbforum) en ingame maken mag je nu ook niet of ja doe maar :D. slotje en bannen?
-
Leer praten meden werker (medewerker (xD)) jij bent vinnyy, zo iemand als jou moet ik niet. Ja en basing bestaat niet. Het is html en de css ervan. Ban voor die bedrieger.
-
Maar krijg je niet! Blackcat en zijn ''meden werker'' zijn rippers en illegale zakenmensen.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.10.09 21:37:57:
Meden werker zegt vinnyy