20 euro en je mag hem hebben.
Posts by Thisguyisgone
-
-
Eerst maak je je tabel, en dan zal je je rows wel zien die je moet toevoegen ;).
-
Hallo,
hierbij een lijst domeinen die ik verkoop. Omdat de prijzen kunnen variëren, laat ik jullie vrij bieden. Ik verkoop deze omdat ik er niets meer mee kan doen en mijn lijst te vol is om te beheren.
betreft deze lijst:
Bieden in het topic als volgt,Domeinnaam.ext, xx EUR
Alles is bij Versio, dus gratis push mogelijk. Naar externe bedrijven betaal jezelf de verhuiskost(en).
Betalingen lopen enkel per PayPal.
Verkochte domeinen:
mafiabaas.nl -
Hallo,
ik heb onder mijn site een logo vrijgeven, volledig gratis.
Bekijk http://ezdesign.eu/free-minimalistic-logo-2826/ voor meer info. Een like, donatie of what ever mag altijd! Je mening ook ;-).
-
je kan met wordpress het ook al opzetten. Wpauctions is een leuke plugin.
-
Wat is je vraag nu?
-
TS has been helped.
-
What exactly do you want? You can have a chat with real time chat, or just PHP. It is up to you how much options you want on it. If you give me a list, I will give you my price.
-
It is possible, but for custom jobs, I think nobody will do this for free. Do you have a budget?
-
Heb je een voorbeeld van je site?
-
http://ezdesign.eu/portfolio/wedding-cinema-ticket/ is het geworden (y)
-
-
Zijn er ook enige inkomsten ?
-
Heb je enige statistieken van de website. Ik zou deze willen zien ;).
-
Helaas dat ik het moet zeggen Erik, maar je leest weer over een woordje. OR staat ertussen oftewel of. De TS heeft de licentie al gebruikt en mag hij dus ook niet doorgeven. Ik had onlangs hetzelfde meegemaakt ;).
Tevens moet er correct gehandeld worden dus hij moet het wel melden.
-
De koper heeft geen recht aangezien de licentie aan jou verbonden is.
Dus je verkoopt het voor je prijs, maar meld je erbij dat de koper een licentie moet aanschaffen, of, je verkoopt het met de licentieprijs eraf, zodat de koper het kan kopen.
-
Wat je kan doen is de prijs van de source eraf trekken ;). Zodat diegene zelf een licentie koopt.
-
Licenties kunnen toch niet overgezet worden op Codecanyon, of enige instantie van Envato?
-
Hallo,
bij deze verkoop ik mafiabaas.nl. Simpele, vaste prijs, 40,00 EUR Paypal (of een bod in de buurt)
1 jaar geldig nog, geregistreerd bij Versio. Gratis Push mogelijk.
-
Hallo,
ik heb een kleine lijst domeinnamen te koop staan.
Hier volgt een lijstje van de domeinen:
Alle PR6 domeinen:
Te koop vanaf 30 EUR/ stuk. Opbieden met 1 EUR, BUY-NOW 40 EUR / stuk.Alle PR5 domeinen:
Te koop vanaf 25 EUR/ stuk. Opbieden met 1 EUR, BUY-NOW 33 EUR / stuk.Alle PR4 domeinen:
Te koop vanaf 20 EUR/ stuk. Opbieden met 1 EUR, BUY-NOW 26 EUR / stuk.Alle PR3 domeinen:
Te koop vanaf 17 EUR/ stuk. Opbieden met 1 EUR, BUY-NOW 21 EUR / stuk.
Alle PR1 domeinen:
Vaste prijs van 10 EUR. Geen veiling bij deze.
Social*dev.nl -> 3 EUR vaste prijs
Codesyntax*eu en pastecode*eu als set, 15 EUR. Wordt vaak gezocht op Google en bezocht.Alles wat je hier ziet is in één set ook te koop, voor 150 EUR krijg je alle domeinen!
Betalingen per Paypal, alle domeinen zijn bij Versio. Alles behalve Social*dev is nog minstens 11 maand geldig.
Social*dev is geldig tot 24/10/15.