Waarom is de comentaar in het Engels?
Posts by Thisguyisgone
-
-
Graag een pb met een link, als alles werkt bied ik 115
-
Dit klopt niet he, eerst 4 uur, ik kom online, weer 5 uur. Ik plaatst weer klein beetje offtopic met ontopic, eer 25 uur verbannen. Dikke zever hier.
-
Echt gast wat heb jij tegen mij.
Denk je nu echt dat je heilig bent met je *** PB's.
Denk je nu echt dat je een moderator bent?
Denk je nu echt dat je iets anders bent dan ieder ander lid hier!Ban me maar weer voor men offtopic's gasten!
-
[offtopic]Zulke topic met als titel worden direct gesloten :slotje:[/offtopic]
Wat is je vraag, snap het niet echt.
-
27th of May
-
2 keer voor offtopic. Ik werd eerst door Pim verbannen 4 uur en 5 door dein. Ik werd dus gebannen. Dan na tijd kon ik weer inloggen en 5 sec later weer geband terwijl ik gewoon ingelogd was.
-
In begin wordpad, nu notepad ++
-
Waarom? Omdat je je tijd kan verdrijven, alleen, met vrienden en/of familie. Je kan er ook iets uit leren, bv. tactieken etc. Ikzelf speel het om men tijd te verdrijven en eventueel een prijs te winnen. Wel speel ik niet meer (online) games.
-
Ik werd 2 x geband! Is dat normaal 8 uur voor offtopic!?
-
Nee heb men lenzen. Ok verkeerd begrepen maar dan moet j ook nog respect brengen!Logisch dat cp leden verliest.
-
Tukkie deze verkoop je voor 20!
-
Kijk eerste post van Yannick hoe je er aan kunt beginnen.
-
Weet niet of het gaat werken, maar doe ob_start(); is weg
-
Met zo'n taalgebruik en als naam ziggy is het wel vinnyy hoor.
-
Chan is vinnyy haha
-
Is wel wat moeilijk. Als je het inbouwt en vrijgeeft gaan veel mensen je dankbaar zijn
-
De layout inbouwen mag jij dan doen xD, grapje. We hebben dus een nieuwe layout nodig, eventueel van kyleM (is redelijk mooi)? Of blijven bij eenkanten menu?
-
Maar de g4g waar over we spreken is een namaak. Dus de lay aanpassen en de tekst, en je hebt heel mooie source. Ik wil die lay wel aangepast hebben (wie niet xD)?
-
Php heeft Fold gemaakt :), waarom maken we geen andere layout vor g4g? Zodat we het grootste probleem al gehad hebben. En dan gewoon tekst etc. Aanpassen.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.10.09 07:44:06:
Php heeft Fold gemaakt :), waarom maken we geen andere layout vor g4g? Zodat we het grootste probleem al gehad hebben. En dan gewoon tekst etc. Aanpassen.