Ik heb dan op alarmknop geduwd, zie ik zo een vent met een sleutel ofzo vanboven open, en moest ik door halve opening xD.
Lift was 5 dagen buiten werking, dus voor de mensen op etage 5 tem 15 hadden pech xD
Posts by Thisguyisgone
-
-
Mod, hier kan een slot op, geen hulp niet meer aangeboden.
-
Maar ik doe dat met opzet xp, daar in Turkije hebben de liften een Stopknopje, ja je kan het al raden :P.
-
Bwa, ik ken hem al langer dan vandaag ;).
Is wel niet uit crimesource, ik dacht realgame source -
Waarom bied hij dan geen hulp meer ;)?
Waarom vergaat hij zomaar in de wind, logisch nadenken, de mensen die van 3.90 zijn gepakt. -
Heeft iemand een downloadlink van de Osbanditi?
Ik heb al gezocht, maar geen enkele downloadlink werkt ;). -
Heb ik in Turkije al veel meegemaakt.
Vanaf nu ga ik met de trap daar. -
Vraag meer info over jouw batterijen, dit is niet normaal!
-
Ik ben niet echt voor vuurwerk af te schieten etc.
Het zien vind ik al een pracht. -
Ik post dan ook maar is mee, is al 4 maand geleden dak verbannen geweest ben voor niets!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.01.10 01:45:03:
is er nog iemand?? -
Wat wil je nu :S?
-
MAAR RiiCk, je moet in u post nuttige informatie geven die de topicstarter kan helpen. Niet gewoon u mening zeggen.
-
Je kan de volgende zaken doen:
[*] Zelf alles downloaden en mooi ordenen;
[*] Vragen of u baas alles op een USB-stick kan zetten;
[*] Vragen of u baas de ftp even open doet voor u;
[*] En als één van deze stappen niet gaat heb je pech.(Dit is kort samen gevat, speciaal voor jou.)
-
Ik ga naar Liége (Luik) bij m'n tante. Men ouders zijn naar Turkije, dus kan meer uitspoken. Zoals ik al zei ga ik naar Luik (eerst in Brussel vuurwerk kopen xD) en dan om 00.00 vuurwerk afsteken, beetje eten en drinken met m'n tante neef etc. En dan slapen, want dag daarna moet ik nog meer eten :p.
-
je mag spelen als je wilt,
wat betekent aldi? -
En nu ontopic,
je moet dus 50,00 EUR.
Mag ik eerst is zien welke layout? -
Hou u html buiten u php.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.12.09 22:50:19:PHP
Toon Meer<html> <head> <title>::Provenzano-Crime::</title> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="css-v1.css"> </head> <body style="margin: 0px;"> <?php include("_include-config.php"); if(! check_login()) { } else{ $dbres2 = mysql_query("SELECT * FROM `data` WHERE `activiteit`='betaal'"); $data2 = mysql_fetch_object($dbres2); echo' <table align="center" width=100%> <tr><td class="subTitle"><b>Belservice</b></td></tr> <tr><td class="mainTxt"> Hier kun je je Credits kopen die je nodig hebt om voordelen te kopen, zoals bijvoorbeeld een VIP account, extra geld/power, ect. Volg de instructies hieronder, en alles komt goed! Per keer dat je belt krijg je <b>400</b> credits. <b>In welk land woon je?</b> <a href="koopcredits.php?c=31">Nederland</a> <a href="koopcredits.php?c=32">België</a>'; error_reporting(1); if($_GET['c'] == "31" || $_GET['c'] == "32") { if($data2->wat == 0){ $partnerid = 109921; mysql_query("UPDATE data SET wat=1 WHERE activiteit='betaal'"); } else{ $partnerid = 109921; //Fekri, wijzigen!! mysql_query("UPDATE data SET wat=0 WHERE activiteit='betaal'"); } require('includes/class.micropayment-mollie.php'); $m = new micropayment(); $m->setPartnerID($partnerid); if (isset($_GET['c']) and is_numeric($_GET['c'])) $m->setCountry($_GET['c']); $m->setAmount(1.30); # Hier kun je de prijs per gesprek instellen if (isset($_GET['action']) and $_GET['action'] == 'check' and isset($_SESSION['servicenumber']) and isset($_SESSION['paycode']) and $_SESSION['servicenumber'] and $_SESSION['paycode']) { /* user posted a paymentcheck, so below we'll check if the servicenumber and the paycode is fully payed */ $m->setServicenumber($_SESSION['servicenumber']); $m->setPaycode($_SESSION['paycode']); $m->checkPayment(); if ($m->payed) { mysql_query("UPDATE users SET credits = credits + '400' WHERE login ='$data->login'"); echo "Je hebt nu 400 extra credits!"; } else { # payment is not (fully) done, send the user back to the payment-screen echo "<font color=red><b>Betaling is niet afgerond.<br>Zorg er wel voor dat je de goede code intoetst!</b></font>"; } } if (!$m->payed) { /* Below we include the payment-screen, because no payment is received (yet) */ include('include.paymentscreen.php'); echo"Het kopen van credits kost € 1,30. Dit bedrag wordt automatisch betaald na het invoeren van de code"; } } else { echo "<b style=\"color:red\">Om verwarring te voorkomen komt het betalingsscherm pas als je je land hebt geselecteerd.</b>"; } echo ' </td></tr> </table><br> '; error_reporting(E_ALL); } ?> </body> </html>
Darsstar edit: heel handig... naast een parse error ook nog een headers already sent waarschuwing krijgen...
echt een aanrader deze 'verbetering' -.- (*kuch*) -
Een beetje tijd nemen om alles te downloaden?
-
Welkom Vinnyy, bye vinnyy.
-
Doe op u eigen host eventueel.