Het begin is wel al nice, ik wil het eindconcept wel is zien
Posts by Thisguyisgone
-
-
-
Inderdaad, wat doe die if daar, is dat een ifversiering :p
-
PHP
Toon Meer-- phpMyAdmin SQL Dump -- version 3.2.5 -- http://www.phpmyadmin.net -- -- Machine: localhost -- Genereertijd: 07 Mar 2010 om 11:54 -- Serverversie: 5.1.43 -- PHP-Versie: 5.2.12 SET SQL_MODE="NO_AUTO_VALUE_ON_ZERO"; /*!40101 SET @OLD_CHARACTER_SET_CLIENT=@@CHARACTER_SET_CLIENT */; /*!40101 SET @OLD_CHARACTER_SET_RESULTS=@@CHARACTER_SET_RESULTS */; /*!40101 SET @OLD_COLLATION_CONNECTION=@@COLLATION_CONNECTION */; /*!40101 SET NAMES utf8 */; -- -- Database: `tunegames_db` -- -- --------------------------------------------------------
Haal dit is weg en upload dan
-
Ik citeer
Citaat van readme
In dit bestand vind je informatie die nodig is om je spel naar wens online te krijgen. De Criminolz 3 source is als open source licentie vrijgegeven door Richard Snijders (game-projects) en mag als zodanig gebruikt worden, mits je gebruikstoestemming niet is ingetrokken. Het verkopen of misbruiken van dit systeem is niet toegestaan, en zal aangepakt worden.CONFIGURATIE:
In de map includes vind je het bestand 'config.php'. Open deze met een kladblok of editor en verander de volgende constanten:url (vereist)
gamenaam (aanbevolen)
slogan (aanbevolen)
noreply_mail (sterk aanbevolen)
contact_mail (sterk aanbevolen)
database_server (vereist)
database_user (vereist)
database_pass (vereist)
database_name (vereist)DATABASE:
Om de database correct te krijgen, dien je het bestand 'sql.sql' te importeren in je PHPmyAdmin scherm of query window. Ga hierna naar de tabel 'mollie' in verkennen (browse), en verander het partnerid in je eigen mollie-partnerid.
Tips:
Om leden admin te maken, zet je users.admin op 'Ja'
Om leden moderator te maken, zet je users.moderator op 'Ja'ADMIN PANEL:
Zoals je ziet is er geen admin panel! Ik stel het heel erg op prijs als iemand die er even bijmaakt en op CriminalsPoint zet!Ik hoop dat het systeem bevalt. Veel succes gewenst namens game-projects!
Let op: De naam en layout mogen gewoon gebruikt worden! Het is dus NIET nodig de layout of naam te veranderen! Om je game uniek te houden, is het echter wel aanbevolen ze te wijzigen. Ook de layout mag natuurlijk niet verkocht worden.
-
En code-tags, code-tags aub! 8-)
-
Xseller
-
Handig..?
-
Wat doet die if daar(c)
-
Wat is de fout, post de sql hier, meer info.
Met dit kunnen we niet helpen. -
Read me bestand lezen
-
Als er geld gevraagd wordt voor werk haken ze af en willen ze zelf proberen 8-|(xD)
-
Volgens de OPAT-wet mag je geen beloning geven voor een tell-a-friend, er moet een afmeldlink staan (want sommige site's spammen graag)
En een referal mag wel -
Ik kan je nog een host aanbieden die ik niet gebruik..
-
Ik kan dit wel doen (vergoeding :))
-
Bump op aanvraag van de topicstarter
[offtopic]Dit is dan 5,00 euro aub :D[/offtopic] -
Best nice
Die layout werd hier is getoond door tree:p
-
Slecht gesliced en gecoded?
-
Maar Superior, hij wilt zelf nog maken dat je geld krijgt op je bank enzo per coffeeshop ed.
Dus daarop spoor ik hem dat aan -
Hangt af van je _include_funcs (a)