Als het in BE is kan ik zeker komen. Over Dees; ik dacht dat hij voor enkele maanden in het buitenland was?
Posts by Thisguyisgone
-
-
Die tekst toevoegen aan winkelwagen aanpassen? Of die submit weg?
Je hebt mijn Skype, dus kan je wel helpen. -
ok thanks. Had al iking supersized :p. Wist niet dat ik bundels erbij kon nemen, thanks.
-
Ik lees altijd grondig wat de update inhoud...
Dus was ervan op de hoogte van die nieuwe functie. Momenteel staat die aan. Ik heb 10 gb per maand en kom er meestal mee toe. Ook met die functie aan kom ik ermee toe
Even offtopic maar waar zit jij dan bij (welke provider). Want wil overstappen en ik heb maar 2GB e.d. voor 45,- / maand.
-
Inderdaad, met Popcorntime upload je.
-
dan weet je mijn mening al.
-
http://www.mijnwebwinkel.nl/ serieus? En dan nog het lef hebben om te zeggen dat jij het maakte? Tevens, de kleuren, background pattern e.d. schrikken mij af om iets bij jou te kopen.
-
Inderdaad, dat zal je moeten doen. Maar je kan creatief zijn qua namen voor voetbalploegen. "De 11 criminelen" is een voorbeeld xD.
-
Ik ben gestopt met Netflix, aangezien hun aanbod oud / niet groot is. Ik prefereer toch nog PCT, alleen heb ik wel mijn wegen om het te bekijken.
-
Omdat hqsocial het geweldig doet, geef ik nog één iemand een gratis 4.5K pakket volgers voor op Twitter.
Iemand anders kan 2000 views krijgen op een Youtube video.
Vertel me waarom je ze gratis wilt.
-
Ik denk dat het systeem zelf gemaakt is (qua voetbalploegen) en dus gewoon intern wordt gebruikt.
Correct me when I'm wrong.
-
Met een gerechtelijk bevel wel dacht ik. (in BE dan toch)
-
Geweldig, zal sowieso leuk zijn voor jong en oud ^^.
-
Als het 5 uur terug is, zou je server tijd dan goed staan ?
-
10 EUR. Gehost bij versio, 19/08/2016 = verloopdatum. Interne push mogelijk, Paypal betalen.
-
Ik hoor van Antagonist en Transip veel goeds.
-
Gratis vind je dit niet. Sorry.
-
Kan misschien wel ja, maar waarom zou je iets aanpassen. Doe dan het volgende, dat je uit die 2 thema's kunt kiezen ?
-
je weet dat Eurobellen super onveilig en verouderd is? Ze zijn ook (een jaar geleden?) gehacked geweest.
Waarom kijk je niet naar andere betaalsystemen, zoals Dimopay, Mollie, Targetpay e.d.
Daar heb je zelfs meer mogelijkheden dan alleen bellen.
-
Oeps, stonden die nog aan...
Zie je nu de thema's nog of is het zo beter?
En zouden we eigenlijk niet dit thema flat-design moeten maken?
Is inderdaad weg atm. Wat bedoel je met flat, dus in feite redesignen ?