We kunnen toch altijd met argumenten afkomen en heb er al 1 toen ik een iPhone had. Mijn iPhone zijn batterij werd zo warm (terwijl ik YT aan het kijken was, en iPhone zat in de oplader) dat ze batterij ontplofte. Maar ieder zijn mening hé :p.
Posts by Thisguyisgone
-
-
Wie zegt dat Apple goed is :$.
-
De borders van je tabellen heeft ook te maken met je websites css. Voor het andere zou ik het niet direct weten.
-
Als ze allemaal gescreend worden en je kan de pakjes volgen e.d. en je hebt een verzekering. Misschien.
Anders gewoon niet.
-
Schrijffout of verkeerd vertaald, the in eerste zin. Ik zou het sowieso niet kopen omdat je niet weet wat voor kwaliteit erin zit. Niet alleen vanbinnen maar ook echt het materiaal van touchscreen e.d.
Als het toch zo een top model zou zijn als Xiami, misschen... mischien.
-
Ik gebruik er amper, bv enkel Twitter, FB, Chrome, Telenet Mobile etc. Google Drive ook sowieso :-). (opent ook .doc e.d.).
En dan paar games. Keep it simple. -
Wat is je budget? Ik heb enkele sites met meer dan 10K bezoekers per maand (uniek)
-
Aanvulling of vraag @ Hierboven; DNS kan toch tot 24 u duren vooraleer het overal is aangepast?
-
Google levert soms wonderen, wist je dat?
https://github.com/panique/php-login-advanced -
Wat bedoel je exact met "security"?
-
Had het al vanmiddag opgemerkt, is inderdaad beter
-
5 EUR voor wie het wilt :-). Lager ga ik niet.
-
Ik ben bewust van oplichters e.d. Toch bedankt voor het waarschuwen.
-
Ik heb een website met 2.000 EUR+ inkomsten sinds juni. Daar interesse in? Wat is jouw budget ?
-
welke cdn gebruik je voor bootstrap?
-
Ik ben tevreden met mijn Sony Smartwatch. Handig als je ergens op bezoek bent e.d. :).
-
Euhm, De basis van icts is een betaalde source, kan er niet opkomen de welke :p.
-
ik zou fb pakken en pop ups adden. Even wat geld binnenhalen
-
Zoals je ziet heb ik TS al beholpen/
-
mag ik je al 1 tip geven? Haal je html uit de php. Tevens, we hebben hier 23 lijnen, welke is de lijn die de errors veroorzaakt?