hier staat het normaal ook uit
Posts by Thisguyisgone
-
-
normaal heeft google chrome daar een extentie voor
-
boekbesprekingen.eu 19-08-2016
codesyntax.eu 11-08-2016
collegepolis.nl 02-08-2016
cs6.eu 19-08-2016
devplus.eu 03-08-2016
drugsmili.eu 19-08-2016
labnews.eu 03-08-2016
musicbar.be 03-08-2016
pastecode.eu 11-08-2016
playstationmagazine.nl 03-08-2016
questmagazine.be 19-08-2016
studiewijs.be 02-08-2016
uwtuin.be 03-08-2016
web-style.nl 03-08-20165 EUR / domein. Vaste prijs, betalen via Paysafe Card of Paypal.
-
Wireless WAN of meer info; https://en.wikipedia.org/wiki/Wireless_WAN
-
hij zoekt het script en jij zou die normaal moeten hebben
-
Ik wil niet moeilijk doen hoor, maar dat snap ik niet... ik kan me niet inbeelden waarom juridisch dat niet zou mogen? En als er inderdaad zoiets zou bestaan dan zou ik het graag willen weten want ik maak er zelf ook wel vaak gebruik van...
ik dacht omdat ICTscipters geen effectief geld mag opslaan ( als een bank ) waardoor ze hun eigen munteenheid tussen " " gebruiken. Correct me when I'm wrong.
-
versie 1 is rustiger vind ik.
-
Kom je terug of wat
?
-
Ik heb het volgende, bekijk het maar is. Is gewoon met PHP
https://github.com/Ezdesigneu/modrewrite -
Ik denk dat hij een zeer minimaal systeem wilt ;).
-
Enfold zorgt ervoor dat normaal alles gezien wordt aangepast. Een pracht thema. Als je even een linkje geeft met de "fouten" dan kan ik & anderen is kijken.
-
Dat van Luc zou moeten werken of je doet overal inclusief je a href link het volgende;
"://sitelink.nl/" -
Tip, het leest heel moeilijk en ik begrijp het eigenlijk niet. Kan je het beter verwoorden, voorbeelden tonen e.d.
-
OK, maar ik denk, dat je soms wel is automatisch moet updaten als er een lek is at cruciaal is. (mijn mening)
-
Heb je mijn edit gezien van mijn reactie?
-
Omdat Erigi functie niet meer ondersteund wordt. Gebruik preg_match hiervoor in de plaats;
PHP<?php $email = "abc123@lolhaha"; // Invalide emailadres $regex = "^[a-zA-Z0-9_.+-]+@[a-zA-Z0-9-]+\.[a-zA-Z0-9-.]+$"; if ( preg_match( $regex, $email ) ) { echo $email . " is correct."; } else { echo $email . " is incorrect."; } ?>
Maar wat ik ook gebruik is het volgende;PHP<?php $email = "[email protected]"; if (!filter_var($email, FILTER_VALIDATE_EMAIL) === false) { echo $email . " is correct."; } else { echo $email . " is incorrect."; } ?>
EDIT: wat je ook kunt doen hier op lijn 15 // doen en lijn 17 weghalen ;). Ik denk wel dat iedereen PHP 5.2 heeft nu.
-
Omdat Curl sneller is.
-
Ok, ik kan het niet bekijken. Als ik inlog, dan krijgt mijn browser een error
-
Heb je een login (lazy day) :)?
-
Daar heb je gelijk in maar het kan evengoed zijn dat ze een geweldig, betaalbaar toestel op de markt brengen. Waarom dan klagen :).
Bv Ice watch hebben ook smartphones, maar is dan weer brol