Ik weet niet of een host de verloopdatum zomaar kan verlengen :').
Contacteer je nieuwe host en je oude host is en informeer je. Maar normaal als je alles verlengd, wordt dat opgenomen. Kijk ook is op who.is.
Posts by Thisguyisgone
-
-
ALLE DOMEINEN VOOR 10 EUR! KOOPJE dus! (Dus alle domeinen voor slechts 10 EUR voor de set)!
-
Dit topic was toch gesloten?
-
Mijn vriendin leidt zelf aan zoiets en daar investeer ik momenteel genoeg in ;).
-
heb de rode neuzen al gesteund tijdens de q party
-
Congratz m8.
Kan het lid met de meeste berichten ook niets winnen :$ ?
-
Ik heb voor mijn dochter zo'n tablet, maar zouden ze niets kunnen doen. Nog nooit in PC gestoken, heeft zelf geen Internet verbinding e.d. en werkt op spelletjes zoals de GameBoy ^^.
Had het inderdaad wel al gezien tijdens het nieuws.
-
Pak gwn bij versio een webhost, domein en voila klaar. nog geen 10 EUR / jaar..
-
Ik kan je Frenzo zeker aanbevelen! Maar hen nog geen responsive lays gezien van hem.
-
Misschien best wat opvullen met Demo content. Niet iedereen kent het systeem ;).
Hier is een goed voorbeeld:
http://sourceshop.nl/ -
Ingevuld ;). Alstublieft.
-
Ik had het daarstraks ook snel ingevuld.
-
Mag ik je 1 tip geven?
Lieg niet tegen je bezoekers. Dan heb je geen vertrouwen. Je zegt als een adblocker aanstaat, dat er geen ads zijn. Het eerste wat ik zie is een pagina vol ads als ik mijn adblocker uitzet..EDIT: sorry zag annoying niet (vroege uurtjes :p)
-
Ik klik er soms op om Ictscripters te helpen én omdat er soms handige reclame tussen zit
-
dan zou je voor een vps of iets dergelijke moeten kijken
-
Verkocht. Mag gesloten worden.
-
Normaal kan je dat gewoon bij je hoster vragen om open te zetten..
-
Hallo,
wegens te weinig tijd en ziekte, doe ik een beetje van alles weg. Dit is een Twitter account dat ik een tijd persoonlijk gebruikte, dan voor reclame. Maar verdiensten zijn relatief laag voor reclame (max 30$ mee verdiend).
Er is een groot deel echt qua volgers, enkele bedrijven zoals Pay.nl, Mollie.nl, Lifeatgoogle volgen dit account. Er volgen ook echte game devs (Jagex) dit account en hondertal gamers (streamers, youtubers).
Betreft @FerhatRocks
Username kan je wijzigen, na betaling krijg je alle gegevens en kan je direct beginnen.
Prijs: 65 EUR opbieden met 5 EUR. Veiling eindigt 24 uur na laatste bod.Betaling / Paypal of PaysafeCard
-
25 EUR voor alles (het setje)
-
Wat heb je zelf gezocht en geprobeerd?