Neen niets is legaal!
Zelf de php is illegaal. Heb het laten vergelijken door N Velten van Veltenmedia.
Posts by Thisguyisgone
-
-
crime line 2.50
zijn ze gehost bij jou? Want ik wil niet verhuizen e.d. -
Je hebt geen rechten om deze source te gebruiken!
Illegaal, close this shit.:slotje:
-
Je mag ermee doen wat je wilt. Ik wil wel weten hoeveel keer het verkocht is geweest. In totaal werd het al 6 keer verkocht of meer (er is hier topic van).
Zover ik weet geen bugs en netjes gescript.
-
Ok :). Jij weet tenminste dat ik eerlijk te werk ga.
-
Mijn zelfgemaakte vendetta remake die ik gemaakt heb voor veelvoudig verkoop. Ik verkocht het in licenties van 10. Voor 60 euro heb je alle rechten (doorverkoopsrechten, maar dan hou je me op de hoogte van aantal x verkocht).
vendetta.ferhatremory.be
-
Was gesloten.
Heb ook downloadscripts gecontacteerd. Ook hun gingen iets doen. -
is het enkel de layout in psd?
-
[offtopic]Je zal zien Mafiabase aka CWCW.
Je zal zien of het legaal of illegaal was.[/offtopic]
Veel succes met site -
Had het niet gezien, excuses.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.06.10 21:44:48:
Kijk op het einde, je sluit af met </from> .. -
Error is handig..
-
Ik heb interesse.
Pm me uw emailadres. (voor msn e.d..) -
Citaat van mafiabase
Fehrat ik weet niet waar jij last van hebt maar hij bleef netjes je moet een ophouden met hier een kinder point te maken veel mensen ergeren zich aan je je bent al 1 keer verbannen geweest en hiervan heb je niks geleerd en niks illegale praktijken hij heeft dit allemaal gekocht en hij had een topic over gemaakt of mensen konden bewijzen dat dit illegaal was zo ja dan zou hij ze verwijderen! jij bent degene die altijd offtopic gaat je vind je zelf volgens mij een mod met alle slotjes etc. sorry mensen voor dit reactie maar dit was echt de druppel!
Cwcw, jij bent mijn laatste druppel bloed.
Go away !Pim, inkomsten per PM vragen.
-
-
Layout is van mij, ik had die laten maken.
2 site is niet meer actief, daarom dat ik het verkoop. Zodat iemand anders die er tijd voor heeft een succes van kan maken.[offtopic]Stop jij met je offtopic (en illegale praktijken, hierop komen we later nog) NU ONTOPIC![/offtopic]
-
Ik weet wie je bedoeld Mike (of ik heb een klein vermoede)..
Nogmaals bedankt voor je bod:) -
Ontopic!
De verdiensten, er was een hevige beller die wel 10-20 om de 3 dagen belde, dus het zal wel gaan hoor -
Nick ging plaatsen dat ik het mocht verkopen (werd onderling overlegt met Nick en Ruben.)
Inkomsten is rond de 140,00 euro op 3 weken (prnt scrn op aanvraag)
Demo (moet normaal demo demo zijnà -
Opmerkingen per PM, anders doe ik er niets aan omdat je dan verkeerd reageert in een [TK]-topic.
-
Deze zal beter zijn voor je denk ik:
http://dotnetslackers.com/comm…ltip-using-Div-Layer.aspx