Je kan het downloaden xD?
Posts by Thisguyisgone
-
-
Want source was 15MB klopt hé, en skins(lay) 40MB.
Dit was bij de Beta 13 toch zo..? -
ik heb gekeken, maar om dat alles te vertalen zal dit op mijn ééntje niet lukken..
-
Kunnen jullie voor ons geen NL versie is maken...
-
Ok, nice, ik had gezworen nooit te roken/drinken (alcohol natuurlijk)
-
wat jij bedoeld dan is signatures, ontopic: ik heb geen verstand bijna van ps, maar met tuts maak je er nog mooiere,
-
Citaat van stan
V-Ronaldinho
Haha bullshit Duitsland speelde gewoon heel slecht en zelfs toen kon Spanje bijna niet winnen.
En waarom zou je niet bang zijn voor een ploeg die gewoon in de finale staat en Brazilie eruit heeft gespeeld.Inderdaad, paar jaar geleden was Duitsland heel goed aan het spelen in de halve finale, goede teamspirit enzo, dit was dit jaar niet aanwezig.
Najah, ik hoop gewoon dat NL wint, want de helft van men stad is Oranje, één café is Spanjaards(xD)
-
21 euro hierow!
-
Wat was jouw goede rede?
Citaat van LucAan wat ben je verslaafd?
Ik was verslaafd aan roken.Hoe lang ben je hier al verslaafd aan?
was er een jaar of 3 aan verslaafdSinds je hoeveelste jaar ben je hier verslaafd aan?
sinds me 14e was ik hieraan verslaafd.Heb je wel eens geminderd, dus was het eerst erger?
Tijdens mijn examens werd het erger, en op examen feestjes ook.Hoe vaak heb je geprobeerd te stoppen?
Heel vaak geprobeerd, maar sinds ik echt een goede reden had om te stoppen ben ik gestopt.Hoe lang duurde je langste stop?
Nu bijna één jaar:DZou je graag willen stoppen?
Ben al gestopt, ook geen behoefte meer aan, rook nog wel soms sigaren. -
-edit-
-
Natuurlijk Willem, ze willen geen klanten meer verliezen (xD)
-
Ik niet
-
dus je wilt psd, al op google gekeken..?
-
-edit-
-
-
Al 2 jaar..
-
Waarom heb je iemand nodig als je zelf kan designen, dat staat toch op je site:
http://www.bh-projects.tk/Citaat van site
Wat doen wij?Wij leveren designs op maat.
Websites maken kan ook.
-
Dan moet je maar niets illegaals hebben, zo simpel is het.
-
Citaat van V-Ronaldinho
ik heb gehoord dat nederland 50% kans heeft om winen
En Spanje 69% kans heeft om winenCitaat van FerhatRAlgemeen, voor Spanje en Nederland zullen ze hun eerste wereldtitel kunnen winnen.
De kans hier op is dus 50% voor Nederland. Ook hoop ik dat dit gebeurd.[offtopic]Hopelijk zijn er geen stieren daar met al die oranje vlaggen (al zijn stieren kleurenblind xD)[/offtopic]
Ik hoop dat Nederland wint, omdat ze ook Nederlands praten (xD)
-
Ik had het zo gedaan..
http://www.helpmij.nl/forum/sh…-beveiliging-van-broncode
Zie 5de reactie..