Dus je probeert iets al googlemaps te maken, want die berekent juist hetzelfde. Correct me if I'm wrong.
Posts by Thisguyisgone
-
-
Leer scripten en leer vragen af.
-
bedankt, maar zoals ik al zei heb ik deze teksten midden in de nacht geschreven om het op te vullen.

-
Ik heb er nu 5.
Iedereen mag een PM sturen met de gewenste gebruikersnaam en wachtwoord.
Dan maak ik de klant aan :-). -
Bedankt bedankt. Ik had gewoon geen tijd om een video te maken etc.
Maar ik zie wel nog, maar ik hou het nu nog bij schrijven. -
Gewoon teksten schrijven en onder mekaar bij vrienden.
Was wel ooit is van plan om een clip te maken. -
Ik was een rapper..
En jah, ik ben terug begonnen met teksten schrijven. -
Dit is al de 6de keer

-
Alle domeinen die hier staan worden nog verkocht.
-
Iedere layout kan je omzetten naar vendetta.
-
Tegenwoordig moet bijna alles gratis zijn..
Op http://www.free-css.com vind je genoeg layouts. -
Net verzonnen voor men liefje:
PHPEen hartje schrijven is gemakkelijk, het is kleiner dan 3 (< 3) Kleiner dan 3, dat zijn er 2, 2 hartjes van ons, zo gelukkig, zo blij, nog nooit waren onze hartjes zo blij. Ze hebben een vriendje/vriendinnetje gevonden die juist hetzelfde is. 2 hartjes, kleiner dan 3, maar toch, zo'n grote liefde. Het bewijs dat kleiner dan 3 (<3) toch groot kan zijn. Ik hou van je **** ***** Groetjes, je loving babe Ferhat <3 -
Nu nog 2 testers gevraagd :-).
-
Citaat van NielsB
Ik zou wel mee willen testen.

Ps. Er staan een aantal leuke spelfouten op je home pagina.
Weet ik, dit zijn tijdelijke opvulteksten, ik had deze ook in de nacht geschreven dus vergeef het me :-).
Stuur me toch nog een PM zodat ik het niet vergeet dat jij je hebt aangemeld als bètatester :-). -
Beste leden,
Hierbij wil ik melden dat het systeem van FerhatRemory.be .com etc. bijna klaar is.
Nadat alles klaar is zou ik 0 mensen als bètatester willen hebben om te kijken of er geen fouten / bugs meer zijn in het systeem.Hierbij kun je dus kijken of de facturen wel naar jou komen, of je iedere informatie kan aanpassen van je, of je kan bestellen. Dus een klantensysteem.
Dit systeem zal de komende dagen klaar zijn en dan is het open om te testen.
Zoals ik al zei zoek ik 0 bètatesters.
Vermeld in dit topic als jij het systeem wilt testen. Natuurlijk is dit vrijwillig en word je er niet voor beloond.Hierbij heb ik ook toestemming van Killingdevil
Met vriendelijke groeten,
Ferhat Remory -
Cass doet het voor 6, hij had onlangs een topic aangemaakt
-
Ik denk dit hoor:
https://onlinebooking.carglass.nl/damaged-window.aspx
Dat ze dan in het bedrijf een melding ofzo krijgen -
Zoek gewoon een bedrijf waar ze slicen. Mjorritsma, Cas, Cass, enzoverder..
-
Ik ben die van failblog eigenlijk al beu gekeken, en ik wil is fail van ons zelf zien :).
-
Haha, dat zou wel leuk zijn :D!
Ik hoop dat je die nog hebt :((