Hier in België is dat Mepalita .. In Nederland weet ik het niet (familie van mij heeft zo'n zaak :p)
Posts by Thisguyisgone
-
-
Ie 9 is vanaf Vista of zelfs Windows 7 ..
-
Joshua, paar reacties terug :). Een gedeeltelijke van zijn reactie.
Joshua: Je bedoelt R-Mijnten..
-
Nou, men laatste banpunt is 2 maand geleden.
Waarvan 300 voor bug-abuse .. Had me dan ook ge-excuseert tegenover de crew :-).
Het is over het gedrag van de laatste maanden, ik neem als voorbeeld RiiCky, hij was ook banned etc., hij was ook toen mod maar verspilde zijn functie en nu komt hij terug na zijn ban.Dus het is ook goed mogelijk voor mij.
-
Ik quote jullie
CitaatToon MeerWe hebben gelet op:
- ABN
- Uitgebreide antwoorden
- Alle gevraagde gegevens, of die zijn vermeld.
- Hoe je de brief afsluit (sommige met Greetz of helemaal niet!)
- Of je de report knop gebruikt.
- Hoe je je opstelt tegenover de huidige crew.
- Hoe je laatste reacties op het forum waren.
- Aantal posts, i.c.m datum van registratie.Dan ben ik normaal gezien TOCH door
.. -
Ik wil dan ook testen :-).
-
als ik op gegevens duw nadat ik op account geklikt had kom ik op een pagina die niet bestaat namelijk http://demo.wmwinkel.eu/gegevens.html
-
Ik denk dat je beter dit is kunt lezen (ben niet zeker of het de oplossing is)..
http://www.yourhtmlsource.com/sitemanagement/urlrewriting.html -
Ik weet dat meerdere bumps niet mag, maar ja.. Hierbij bump op aanvraag van de TS
-
Bump op aanvraag van de topicstarter
-
Neem een prnt scrn van je pagina, dan kan je zo de knopjes nemen ?
-
Het zijn er trouwens meerdere die kans maken want er staan meerdere plaatsen open.
Ik gun het eerlijk gezegd alleen Willem, omdat hij echt iets voor CP gedaan heeft. -
Het zijn er 20, geen 100.
En trouwens, het moet eerlijk gebeuren. Heb namelijk gehoord dat er vriendjespolitiek aanwezig is ? -
Citaat van mijzelf
Dus waarom met rondes werken, waarom kreeg iedereen die een sollicitatie gedaan heeft niet de vragen en cases ?Als je gaat solliciteren op een werk, gaat dit toch niet met rondes zijn, maar gaan ze iedere persoon vragen stellen. Zo kunnen ze dan concluderen wie de beste is / zijn.
Is dit dan niet goed ?
-
Reputatie ?
Er zijn nog andere mensen die een slecht verleden hadden zal ik maar zeggen en nu bij de verkozen zitten.
Dus waarom met rondes werken, waarom kreeg iedereen die een sollicitatie gedaan heeft niet de vragen en cases ?Als je gaat solliciteren op een werk, gaat dit toch niet met rondes zijn, maar gaan ze iedere persoon vragen stellen. Zo kunnen ze dan concluderen wie de beste is / zijn.
-
-
Natuurlijk heb ik gelijk, iedereen gelijk voor de kans.
-
Dan konden ze de vragen toch aan iedereen vragen, misschien hebben ze juist de slechte genomen ?
-
-
Met dutchleader kan je uitnodigingen sturen, op de mijnmaffia forum kan je anders ledenruil doen ?
Jij meld aan bij hen, zij bij jou ?